Gå til innhold

Trenger litt hjelp her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ventr barn nr. 2 om 2 uker. Denne gangen er det ikke samme barnefar som nr. 1.

Jeg har fått Os for mitt 1. barn frem til jul . Jeg ble bedt om å søke på nytt for mitt kommende barn nr. 2 en mnd før termin. Dette har jeg gjort. Og fikk følgende brev tilbake. OM at jeg mått sende dokumentasjon på termin, og at TR vil ha en skriftelig uttalese fra meg om det er den samme barnefaren som jeg tidliger har fått barn med før eller ikke. HVis ikke ønsket de en dypere redgjørelse for hvilket forhold jeg har til barnefar. Både økonomisk og følelssesmessig.

Som situasjonen er nå , så bor ikke vi sammen og vi er gode venner og jeg vet at han vil hjelpe meg økonomisk , men hvor mye det må bli privat avtale. syntes det er vanskelig å vurdere hva slags forhold jeg har til han. Flere som har fått slike brev fra TS om at dere må redgjøre deres forholdt til barnefar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. fikk den samme når jeg gikk gravid. jeg skrev og krysa under at vi ikke bodde sammen som sant var.

så var det spørsmål om kommer dere til og flytte sammen bla bla- der skrev jeg nei. hvorfor skrive ja, hvis dere ikke skal det nå snart da.

men er dere bare venner svarer du som du er singel.

ordner det seg mellom dere så tar du det når det kommer.

mer trenger de ikke vite.

lykke til

Skrevet

Takk for svar. Du mener at du kryssa under på os søknaden?. Her må jeg skrive et eget brev. Men sikkert pgr. av at jeg allerede har søkt om Os for nr. 2. Men hvorfor skal jeg søke om Os for nr. 2 da jeg ikke får det ennå : Jeg får jo ikke dobbel Os . Men kanskje Os går over til Nr. 2 når jeg avslutter os for nr. 1 til jul? Litt komplisert dt her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...