Gå til innhold

samværs rett

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en på 7mnd nu, en mnd siden vi flyttet fra pappaen(som alerede har innleda nytt forhold) går fort unna

har fått undeskrevet samværs avtale som sier at han skal få treff sønn sin hjemme hos meg,men han vil ha endret avtalen så snart han ikke ammes. nu skal det sies at siden i juli har han ikke vært sammen med oss mer en 14dager,noe som tilsier at lillemann ikke har noe forhold med far.familieværnkontoret anbefalte å ta tiden til hjelp å la møtene skje hos meg med meg tilstede.å at det på ingen måte var bra for gullet å sendes alene til far på overnatting på laaang tid,

det jeg er redd er at han skal krev dette av egoistiske grunner, da med tanke på bidrag, å den nye dama.

har han rettigheter til det???

gruer alerede til å send han fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner deg godt.... og føler med deg!

Han kan ikke kreve samvær uten gradvis tilnærming. Det må skje i trygge omgivelser - og samvær økes ettersom barnet blir større.

Overnattingssamvær er ikke anbefalt før barnet er halvannet år mener jeg..... så relax....

Hvilke motiver han har kan man desverre ikke kontrollere - heller ikke bevise ......Og det er ikke kult!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...