♥Cherrypie♥ Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg skal endelig på den ordinære ul på sykehuset idag! Er så sinnsykt spent. Kjenner liv ofte å det skal bli så gøy å se den lille vinke til oss:) om den er våken da.. er jo så mange som sier at man skal drikke noe søtt som sjokomelk før ul så babyen blir mere livlig pga sukkeret.. åsså har jeg hørt det med full blære.. kjenenr om morgenen når jeg har det så er magen min hard akkurat som livmora blir dytta oppover.. sant at det er lurt på ul så man skal se alt lettere, kjønn osv? noen men erfaringer? :-)
ina:) Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Det siste jeg gjorde før den ordinære ul var å tisse. Er så utrolig dårlig kapasitet i den blæra mi for tiden hehe og jeg orka ikke å ligge på benken en halv time å knipe igjen, får bare vondt av det! Ikke drakk eller spiste jeg noe spessielt før jeg gikk inn heller. Gullet mitt var aktivt nok det , legen fikk sett både kjønn og tatt de vitale mål:=) Ønsker deg masse lykke til og gled deg masse.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå