Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 hei igjen, så du hadde svart på et spm jeg hadde. det jeg lurer på er om dere gikk direkte til kiropraktoren selv, eller om dere måtte gå til lege osv først?
*shehasmyheart* Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Heisann:) Vi gikk ikke til lege først.Du trenger ikke det. Men vi snakket med hs om det. Og nevnte det for barnelegen ved 6 ukers kontrollen. Han hadde vel egentlig ikke no tro på det. Mange leger som ikke har det. Men vi gikk likevel. Hadde prøvd uansett vi tror jeg. Har hørt så mange som det har hjulpet for! Vi ble anbefalt en av ett vennepar. Ringte direkte og bestilt en time. Så greit at:) Vi har brukt ei i Kristiansand. Veldig fornøyd! Hvor bor dere?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Vi bor i Oslo, aner ikke hvor vi skal spørre ! Så bra det hjalp for dere, håper det kan hjelpe her og !
*shehasmyheart* Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Håper dere finner en å gå til. Og at det hjelper! Du får nesten bare ta for deg Gule sider og høre med de kiropraktorene du finner... De vet sikkert om noen som driver med baby... Krysser fingrer for dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå