Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 tar det lang tid før man får støtte,har allerede begynnt å streve med regningene,ligger etter med husl.og barnehage.dette er slitsomt.Han pakket bagen og gikk fikk ikke noe penger av ham så da er situasjonen slik. Hva kan man gjøre,har to barn under 5 år. Noen som har erfaring/opplevd dette.?
Fam.Martinussen Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 gå på trygdekontoret.de har en stor konvolutt med alle papir du trenger å fylle ut.trenger du hjelp til utfylling hjelper de deg med det.du trenger bare å bestille time hos trygdekontoret dersom du trenger hjelp til utfylling.ellers er det bare å stille opp...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 ok,så jeg kan bare spørre etter papirer for å melde meg som enslig? Da går jeg opp dit etterpå. Takk
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Dersom dere var gift, må dere fylle ut seperasjonspapirer. Hvis dere bare bodde sammen går du til trygdekontoret. Vi måtte til megling på familiekontoret når vi ble separert, men jeg vet ikke helt hvordan det er når man ikke har vært gift. Men det kan av og til være godt å ha noen å prate med vedr samvær og sånn, så en time hos megling er sikkert ikke dumt uansett...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg er alene med et barn å får dekket barnehage utgifter. Du kan ta kontakt med barnevernet så dekker de det for deg. De hjelper deg med å dekke dette fordi du trenger avlastning å når man er alene har man dårlig økonomi. Ikke ver redd for å spørre de!! Du må sjekke med trygdekontoret, du har krav på økonomisk støtte!!!! Du kan spørre på trygde kontoret også ang dekkning av barnehage utgifter.... LYKKE TIL!! Det ordner seg alltid!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 barnevernet? nei det vil jeg ikke,håper det er mulig å få støtte gjennom trygdekontoret. vanskelig situasjon dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå