Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Heisann! Er helt ny her, og er her for å få litt hjelp. Jeg er 21 år og ble sammen med en "gutt" for 3 månder siden. Jeg har kjent han i 3 år, men han har bare vært der! Jeg går på p-piller og er veldig nøye med å ta dem. Har ikke skippet en eneste en, og pillene har aldri skapt noen problemer for meg. Men nå har jeg masse i tankene. Jeg har ALDRI vært plaget av kviser! Ikke før nå! Jeg er plaget med kvalme, jeg fryser mye o.l. Typen min holder på å utdanne seg til lege og er på 4.året nu. Hoff... Er så mye jeg vil si her, så føler at alt blir litt rot! Uansett så tror jeg ikke han er klar til å bli far. Ikke før han er ferdig med studiene. Hva skal jeg gjøre? Jeg har fast jobb og tjener greit, men som sagt er han enda på studie. Det andre er at vi bare har vært sammen så kort. KAN p-pillene mine sviktet meg? Og hvordan skal det kunne skje? Har tatt test, men den var negativ. Men mistenker at det var siden jeg ikke ventet til nærmere menstruasjon. hjelp?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Hva er det egentlig du lurer på her? Om p-pillene er 100%? Om dere/du kan forsøke å bli gravid nå? Bruker man p-piller og er nøye med å ta de, bruker annen prevansjon hvis man har kastet opp el hatt diare...Så da skulle vel sjansen være minimal. Skulle det skje,så er det jo noe man tar stilling til da. Å planlegge en baby så tidlig i et forhold synes jeg er galskap og vil ikke råde til det...Man trenger tid til hverandre,bli godt kjent osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå