Gå til innhold

Melder meg inn her jeg også! :-)


Nina, 02.05.2010

Anbefalte innlegg

Fikk for noen dager siden en hyggelig nyhet... Er nå 5+3 på vei...(termin 10 juni) Også allerede nå synes dagene går sakte! Har bare lyst å få de tolv første ukene overstått.. Så man liksom kan puste litt lettet ut og spre gleden.. Når begynte dere å fortelle det?? Jeg lurer litt på hvordan dere andre har det... Jeg er egentlig i ganske fin form, men er kanskje litt slappere og mer tiltaksløs enn vanlig.. Og har syykkt ømme brystvorter!!

 

Hilsen lykkelig eier av spire i magen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer og velkommen hit! Eg har det akkurat som deg, ganske som vanleg, berre med dei ømmaste brystvortene (auau) - det blir spanande og følgje kvarandre framover no, og vi kan lage ein liten jubelfest når vi har nådd det magiske 12-talet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!! ;) Det går sakte ja... men av erfaring kan jeg si at det innimellom faktisk går ganske fort også!!! Heheh... over jul så er sommeren snart over oss med nattevåk, bleieskift og nye gleder og bekymringer ;)

 

Det gøyeste er (iallefall om du er litt distre sånn som meg...) om du ikke har full kontroll på hvor langt du har kommet og så at du inniellom er inne å sjekker på babyverden.no hvor langt du er på veg... heheh... Plutselig er man i uke 8 og så vips så er det uke 11... ;) Lykke til med nyanskaffelsen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...