Gå til innhold

Noen som er plaget av kvalme her? Og på natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sover så utrolig dårlig da jeg er kvalm på natten.. Merker det når jeg legger meg eller kan våkne og være kvalm. Er fryktelig slitsomt når man skal på jobb tidlig på morgenen. Dette har egentlig kommet den siste uken,og er ikke noe godt,selv om det er ett bra tegn å være kvalm da:) Kvalmen gir seg ikke før litt utpå dagen,ikke noe godt å sitte på jobb når man er sånn...Og attpå til sitter jeg og halv sover... hehe Men man må jo bare prøve å holde ut også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv ingefærkapsler som du får kjøpe på helsekost butikkene, disse skal vist hjelpe veldig godt. lykke til.

Skrevet

jeg er ufattelig kvalm, hele dagen.... vært det nå i tre uker, har ikke mer energi igjen.. skal til legen etterpå og spørre om en sykemld for jeg fungerer ikke på jobb.. prøver å prøver, men det eneste jeg oppnår er at jeg ikke er tilstede på jobb og ikke har energi nok igjen til han på fire hjemme.. ikke noe gøy. Har dessverre ikke noen råd til deg da:(

Skrevet

Da er vi to! Er kvalm det meste av døgnet, og styrer fælt om natta. Har det best noen timer på formiddagen, men når ettermiddagen kommer, så er det fult kjør. Blir helt avsosial og gal av dette.

Mine råd til deg:

Drikk mye, gjerne vann med litt sitron

Kok ingefæravkok av skikkelig ingefær. Smaker ille, men gjør bra.

Spis hver 3 time

B12 vitaminer skal hjelpe (apoteket)

Ingefærkapsler på helsekost. Disse er store å ekle

Har fått resept på afripran (kvalmestillende) av lege`n

Mye ro og hvile.

frisk luft, hjelper om du står litt i døra også.

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...