Lavendel*06*10* Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 etter dere har lagt de for natta? Her er det ca 2 ganger HVER kveld , før jeg legger meg (sover på samme rom). Så er det opp et par ganger om natten å.. Han er 8,5 mnd
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Ingen. Han er 3 mnd, og vi har opplevd at vi må inn til han etter at han har lagt seg tre ganger siden han ble født. Er heller ikke våken på natta. Føler meg veldig heldig.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 som oftest sovner han med en gang. men da han våkner på natta og vil ha pupp, blir han i senga vår til mårran:) skal ikke sove mer i egen seng da, må vel ta opp kampen før han blir for stor. han er 3,5 mnd nå!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Man skulle kanskje tro det var løgn, men jeg er oppe mellom 8 og 12 ganger HVER natt ETTER jeg har lagt meg. En til to ganger er det for å gi jenta pupp. Ellers er det for å hjelpe henne å skifte stilling og gi henne sutten. Hun er 7 mnd, og det har holdt på sånn i et par mnd. Nå forstår jeg hvorfor man ser eldre ut når man får barn... Men jeg vil gjerne ha flere, så det har ikke tatt motet fra meg:-)
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Må inn alt fra 1 til 5 ganger å gi smokken. Hun er 3 mnd og ligger på rommet vårt. Opp 1 gang om natten.
pandabjørn Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 kanskje 1 gang om natta så sant han ikke griner da, men det er heller skjelden, han kan ligge å prater en stund før han sovner han sover på samme rom som oss men at du anonym er opp 8-12 ganger hver natt er mye synes jeg hvorfor må du skifte stilling på henne å gi henne sutten om hun ikke griner da? det må bli veldig slitsomt hun er jo tross alt hun er 7 mnd jeg står aldri opp for å skifte stilling på gutten min selv om han er 6,5 mnd, men du må kanskje gjøre det av en grunn??
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 Min gutt på 8 mnd sovner uten problem mellom 18 og 19, men våkner sikkert mellom en 8 og 12 ganger han og før det er morgen mellom 0530 og 0630. Han våkner og skriker, men fortsetter å sove så fort jeg har vært inne hos ham og gitt ham smokken eller en slurk vann. Han kuttet selv ut nattammingen ved å fortsette å sove når jeg gav ham smokk eller vann for over 1 mnd siden. Men det er utrolig slitsomt at han er så avhengig av smokken for å sovne, men spytter den ut med en gang han har sovnet. Noen tips? Føler det er litt vanskelig å vennen ham av med smokken allerede, og håper at han snart skal klare å "smokke" seg selv. Han får 4 måltider om dagen i tillegg til morsmelk + melk morgen og kveld. Tips??
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 Hun sover fra 19.30 til 07.30 uten å våkne.. Så jeg må ikke innom i det hele tatt. Men går ofte innom et par ganger på kvelden for å sjekke da=) Hun er 6mnd!
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. oktober 2006 #9 Skrevet 9. oktober 2006 Må aldri inn å sjekke. Sover hele natten fra 19.30- 07.30. Men, jeg titter innom han et par ganger før jeg legger meg da. Han bruker ikke smokk, så jeg vet ikke om det er derfor? At han ikke våkner når sutten faller ut?
gullets mamma Skrevet 9. oktober 2006 #10 Skrevet 9. oktober 2006 Hei! Godt å lese at det ikke bare er oss.Satt og tenkte på det i dag morges at jeg lurer på om flere har det som oss...........Min lille sovner i 21 tiden,men er lys våken og sutrete nesten hele tiden fra rundt 2.30 til kl 5-6 tiden.Veldig slitsomt!!Han er 8 mnd og ammes ikke.Han vil ikke ha mat på natten.Han vil leke og tulle,men det får han ikke.Jeg går frem og tilbake og gir han smokken til han gir opp og sovner.Håper han snart skal slutte med dette.Føler meg ganske utslitt om morningen
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #11 Skrevet 9. oktober 2006 må inn 2-3 ganger for å gi smokk, men vi har kamera, så da følger jeg bare med på skjermen..utrolig praktisk:)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #12 Skrevet 9. oktober 2006 kamera?er barnet ditt sykt eller noe?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #13 Skrevet 9. oktober 2006 hehe!nei, istedfor vanlig babycall, har vi med monitor..har mann som er litt duppedingsegal kan man si!
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 9. oktober 2006 #14 Skrevet 9. oktober 2006 2x før jeg legger meg...... 1x for å se til henne at hun har sovnet under og ikke oppå dyna.. ;o) 2x før jeg legger meg selv... hun er 11,5mnd o g ligger på eget rom.. ;o)
Møøø Skrevet 9. oktober 2006 #15 Skrevet 9. oktober 2006 Lar dere det gå minst 5 min før dere går inn til barna? Etterat jeg tok tida ble så og si slutt på å opp på natta. Da sovner hun igjen av seg selv. Lot henne sutre 5-10 min og da ble det stilt. Ofte kunne de 5 min være lange på natta, men det tok sjelden mer enn 1-2-3 min før hun sovnet igjen av seg selv.
to_barn_i_huset Skrevet 9. oktober 2006 #16 Skrevet 9. oktober 2006 Legger seg halv åtte.. våkner et par ganger kanskje før 23.00. Da vil ho ha mat.. Så er det 4-5 ganger i løpet av nattan... Slitsomt ja. Så nå til helga skal storebror sove borte, og vi skal få gjort noe med dette her... Ho er 7,5 mnd nå, så 1 gang eller ingen hadde vært fint ja!!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #17 Skrevet 9. oktober 2006 vel, alt fra 1-5 ganger for smokk. Han legger seg klokken 1900 og begynner kanskje å våkne i 3 tiden. Sover til 5-6 en gang. Tidlig... Brukte å sjekke han selv om han sov men har pustemonitor nå så jeg slapper mer av. er 7 mnd (i tilfelle noen lurte var han verken prematur eller er syk, hadde rett og slett bare lyst på en sånn monitor.)
Gemini77 Skrevet 9. oktober 2006 #18 Skrevet 9. oktober 2006 Han legger seg fast kl 19, og kan hende vi må inn 1 gang i løpet av natten for å gi smokk. OG det er rundt 4-5 tiden.. Han er drøye 7 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå