Gå til innhold

grønnsåpebad? VANLIG grønnsåpe?


meg og min lillle sønn

Anbefalte innlegg

Ser det står flere steder at en kan ta grønnsåpebad bl.annet av undrelivet etter fødsel for å rense.

 

Ikke med vanlig grønnsåpe vel? ..sånn jeg vasker parketten med...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker moren min brukte vanlig Krystal Grønnsåpe etter lillebrors fødsel. Men vær obs.. ikke ta den med salmiakk i ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bestandig brukt vanlig fra butikken, ikke noe problem det har legene sagt... Når sønnen min fikk infeksjon bak forhuden som barn - duppet jeg også denne i vanlig grønnsåpe.(utblandet med vann selvfølgelig!) . Alle legene jeg har snakket med har sagt at innholdet er like rensende som den fra apotek! '

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også brukt vanlig grønnsåpe, visste nå ikke at det fantes en på apoteket engang.

Vanlig grønnsåpe virker på det meste.;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan godt hende du kan bruke vanlig frønnsåpe uten salmiakk eller furunål-/sitrondduft. Selv ville jeg kjøpt Barnengens flytende såpe (renset grønnsåpe) på apoteket. Ikke så fristende å ta en skvett av gulvvaskesåpa.

 

Jeg brukte ikke grønnsåpe det forrige gang, dusjet meg ren etter toalettbesøk og ved skifte av bind. Jeg fant aldri helt ut hvordan jeg skulle få badet undelivet uten å ta med resten av kroppen, og grønnsåpe virker jo ganske uttørrende på huden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sett rumpa og underlivet i en balje/bøtte med grønnsåpevann - funker som bare det!! Det gror mye fortere da også! Hvis det blir tørt er det jo bare å smøre seg med en fuktighetskrem etterpå..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...