Andrea05 Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 når jeg var 11 år. av naurlige årsaker. hun var da bare 36 år. husker henne som bare syk, jeg som fant henne. husker det som det var i går, vi var på koselig telt tur som endte ille. aldri fått snakket om dette. men jeg har problemer med det enda i en alder av 37 år. mamma var veldig mye syk, jeg har prøvd og grave i hvorfor hun døde. men får ikke svar , bare at hjertet orket ikke mer. men det jeg kan huske av mamma hun lå altid på sofaen gråt mye var mye sint( mange vonde minner da hun slo meg) jeg har tenkt tanken. tok hun livet sitt. eller hva? tenkt lenge og få tak i jouarnal fra alle sykehus hun var på, men vet ikke om de kan levere det til meg eller om det er lurt og grave i det. men drømmer om synet om natten av mamma. mange ganger føler jeg hun ser meg. ikke ofte jeg drar på kirke gården. kun jula. vet ikke hvorfor.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Kjære deg, jeg føler med deg. For å få en indre ro, bør du få løst opp floken inni deg. Søk om hjelp og finn svarene du søker. Ellers vil du alltid gå å tenke altfor mye.
snupp & mamma Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 er du arving? eller hadde hun ektemann/samboer/kjæreste som tok over huset og slik? jeg mistet nettopp mamman min g har nå ftt kontroll over alle papirene hennes, og har rett på å se alt ryndt min mors død.. det har du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå