Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg er alene med gutten min på snart ett år ( 2 uker til ) Jeg bor langt inne på landsbygden i en kjellerleilighet uten jobb, bil lapp eller noe. Har gode venner her men trenger å få nye impulser og ikke minst en ordentlig utdannelse. Jeg har lyst å flytte til bergen, der har eg litt familie og noen venner... tenkte vi kunne få det greit der, men barnefaren truer med rettsak og det ene og det andre. det er jo selvsagt i min innteresse at sønnen min ska få ha samvær med faren å er åpen for å finne løsninger. Men neida han skal sørge for at sønnen vår vokser opp blandt kuer og griser å truer med å blande inn b.vern å hele pakka... er driiiitfortvila
Andrea05 Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 hei.har dere delt foreldre rett? ta selv kontakt med barne vern du, bedre det . føre var. da kan han ikke komme etter. gjør det som er best for jenta di du. lykke til
Bellamigo Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 nei ikke delt foreldrerett på papiret enda, han er ikke ett år enda, men han har gutten annen hver helg og en ettermid i uken forde. vi har gått gjennom megling å blitt enig om dette. har tatt det skrittvis. b.vernet mener at eg er best tjent med å bo nær barnefaren. fordi eg vil trenge avlastningen, men eg kan ikke råttne bort her??? AJJ
trillemamma Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Er det så veldig langt unna landet? Hva om du flyttet til en annene by som er litt nærmere? Sånn at det blir lettere med samvær. Ang. by og bygd, så er det jo veldig delte meninger om det.
trillemamma Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Og bare så det er sagt. Bergen er en bra by å vokse opp i, jeg har bodd her hele livet, og jeg har selv barn her.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Hei:) Med en utdannelse står du selvfølgelig MYE sterkere. Hva er viktigst her? Hva kan faren til barnet gjøre for selv å tilrettelegge samvær? Jeg hadde flyttet og tatt utdanning, det sikrer også barnets fremtid! Bergen er en fin og trygg by å vokse opp i Mange aktiviteter for små folk er det også Prøv å få faren til og forstå at dette er NØDVENDIG for å kunne gi barnet en fremtid!
tuninna ♥ 2pp Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 så lenge din hensikt med å flytte er utdannelse har han ingenting å stille opp med i en eventuell rettsak. alle skjønner at et barn trenger en mamma som har utdannelse så du kan få en fin jobb og forsørge ungen din. flytt i vei, han kan ikke nekte deg noenting
Rumpetroll_Hedning Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 Klart du kan flytte! Det er jo til fordel til deg og sønnen din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå