Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 nesten.Her sitter jeg da med to barn og han springer på byn eller fester. I går gikk han kl 18 og kom hjem skitings kl 0700 i morges,da var eldste mann voknet og han sovnet selfølgelig i stuen. Så ekkelt at barna skal se på faren oppføre seg slik. Han gikk en tur skulle ordne etterllerannet i dag.Kom ikkehjem fikk melding om at han tar en tur på bar.Søren er bare så skita lei. Han har vært glad i festing hele tiden vi har vært sammen men skikket seg masse,men dette går på nervene løs. Vil ikke at barna skal se ham slik å huske sånne episoder fra barndommen sin. Han er rolig ikke voldelig eller noe slikt men skikklig full og ekkel i blikket. uff.Nei er nok så lei og deppa no;(
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Hei! Jeg har ikke peiling på lånene og sånt, men litt på det andre... Du får -overgangsstønad på 9400 ca, hvis du jobber eller får fødselspenger blir den redusert. -Kan søke bostøtte, det får du mest sannsynlig. -Barnetrygd for et barn ekstra. -bidrag fra far -småbarnstillegg på 660,- om du får full overgangsstønad -kontantstøtte, men den har du kanskje allerede... har jeg glemt noe da tro?? Leit å høre om mannen din... men om han ikke klarer å skjerpe seg, er nok best å flytte fra hverandre vil jeg tro. Ikke sunt for barna å ha en sånn far.... Lykke til!
Gjest marie-s Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Er dette snakk om boliglån? I så fall kan det være en fordel for om du har råd til å sitte med det så slipper du å snakke med banken om lån på eventuelt overgangstønad. Andre økonomiske rettigheter du har er: Barnetrygd for et ekstra barn. Bidrag fra far. Overgangstønad eller redusert overgangstønad om du jobber. Du også få støtte til barnepass. Vet du, når jeg leser slikt som du skriver her så er jeg utrolig glad jeg er alene.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 ja..skulle nesten ønske jeg var alene;( Sendte han denne mld. *du gidder ikke å svare tlf. men ville bare fortelle at dette gidder jeg ikke mer.Er lei no har fått nok.Du er mer intressert i festing enn oss,nytter ikke å å love å lyge mer.Det blir jo ikke noe bedre,du har vært ute hver helg siden vi kom fra ferie. møkklei dette.* Så ringte han etter 1 min. kunne ikke forstå hva som var så J*****a gale,det var jeg som var litt dum der mente han,hadde håpet han sa han kom hjem for å prate..men den gang ei..huff.. Jeg skal begynne i jobb igjen 5-6 januar,hadde tenkt å ta 50prosent tilåbegynne med men får vel ikke overgangstønsd som dekker resten av lønnen? kan ikke tenke meg det. Om jeg får rentefritak på lånet noen år klarer jeg å bo her om ikke går det ikke får det ikke til å gå rundt.Hvordan er det med bostøtte,tror jeg tjener for mye der også..usj. har normalt 22000 før skatt pr mnd i full stilling. ååå så vansklig da..;(
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Forstår hvordan du har det. Men den meldingen du sendte.. Det får han bare til å føle seg liten.. Han vet nok at han ikke gjør det som er riktig og en sånn bekreftelse får han bare til å sette seg i forsvar. Du skulle kanskje skrive et brev til han og forklare hva DU føler. Jeg har lest at man skal aldri fortelle andre hvordan DE er og oppfører seg, men hvordan det får DEG til å føle og hvordan du skulle ønske at ting var.. Et brev er ofte bra, for da må de lese det istedenfor at du snakker med dem og de avbryter deg og vrir og vrenger på alt du sier. Menn har en tendens til å snu ALT til å dreie seg om dem. Og til slutt sitter man igjen med dårlig samvittighet selv uten å ha grunn til det. Jeg er i hvert fall sånn. Et brev fylt med følelser kan ha bedre virkning. Og du kan gi han et ultimatum som du har gjort. At hvis det ikke forandrer seg så er det slutt. Men da må du prøve å stå for det du sier, ellers vet han at han bare kan holde på sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå