Gå til innhold

Økologisk frisør i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk må selv ta stilling til om de er redd for at det skal være skadelig å bleke eller farge håret når de er gravide, men jeg vil bare gjøre gravide i Bergen oppmerksomme på at det finnes et alternativ. Jeg har nettopp farget håret mitt hos Norges eneste økologiske frisør, Huldra i Øvregaten. Trygt å vite at jeg ikke fikk i meg noe kjemikalier. Dette er visst veldig vanlig i andre land, som f.eks Danmark hvor slike frisører har vært i mange år. Prisene var lik min vanlige frisør og tre hyggelige jenter som driver det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset. Så et innslag på tv om denne frisøren, men fikk ikke med meg navnet.

Skrevet

Måtte du vente leng på time? Også hørt om denne. Kunne tenke meg å prøve den. Ble du fornøyd med resultatet? Kan de stripe også?

Skrevet

Jeg fikk time samme uke som jeg ringte. Farget håret mitt brunt, litt mørkere enn min naturlige farge og er veldig fornøyd. Sambo var også veldig fornøyd for han pleier å hate å sove på pute ved siden av meg når jeg har farget det vanlig. Sier det stinker kjemikalier i to dager...Tror de både striper og farger. Sjekk hjemmeside: http://www.home.no/huldrafrisor/index2.htm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...