Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

datteren min har fått en tendens til å våkne mellom 5 og 6 om morgenen... hvordan i huleste kan jeg klare å få henne til å sove lenger?

hun sovner ofte mellom 19-20 på kvelden... men våkner like tidlig om hun sovner i 21 tiden... hun er ganske urolig på natten....våkner en del ganger for pupp....

er 5 mnd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi sovner i 19-1930 tida og våkner mellom 0530-0630. Da er det IKKE morran for vår del, så løsninga her ble faktisk og gi henne en flaske med MME og legge henne igjen. Da sovner hun og våkner igjen mellom 8-830. :) Lykke til!

Skrevet

Sorry, slurva litt med å lese innlegget, så jeg ser jo det at hun får mat i løpet av natten, så da er jo ikke vår løsning noe som passer for dere....

:( ja,ja lykke til ihvertfall...

Skrevet

ja hun får pupp om natten.... og prøver alltid det når hun våkner og..men da vil hun ikke ha, hvis hun er våken...ligger å pludrer litt, så er hun strålende fornøyd... men gidder ikke ligge i sengen hos oss så veldig lenge..da vil hun opp...hehe.. men men... er nok bare en periode.

Skrevet

hei,

gutten min hadde også en periode da han våkan uhyggelig tidlig, men jeg bestemte meg med en gang for at morgenen ikke begynner før kl 07. Jeg la han derfor ned igjen (eller i senga mi hvis han ikke ville roe seg i egen seng) hver gang. Han fikk sutre og rulle rundt i senga men vi sto IKKE opp før 07. De første dagene sovnet han ikke igjen, men ble liggendes og kave i senga til 07, men etterhvert våknet han senere og senere. Nå er han 9,5 mnd og våkner mellom 07 og 09.

Jeg liker ikke å la han ligge og grine alene, derfor satt jeg hos han (sprinkelsenga står ved siden av vår seng) eller tok han over i vår seng til han sovnet. Jeg trøstet, sang og strøk, eller gav pupp, men som sagt; han fikk ikke stå opp. Det funka for oss;o)

Skrevet

Tror det er noe med disse 4-5 måneder gamle bebiene...skikkelig natt- og morgenfugler...! Her har vi vært igjennom en periode med nattevåk fra 3-5 hver HVER natt(ca i 2 uker nå)! Og klokken 7 er det opp og god morgen!

Skrevet

problemet er at sambo skal på jobb, og han blir helt utslitt på jobb hvis hun holder han våken... men kan jo ligge han/oss inn på et annet rom når hun våkner kanskje.. får se om det ordner seg...hadde jo lenge en fin rutine på å våkne i 7-8 tiden..håper den kommer igjen..;)

Skrevet

Min sover bittelitt lenger, tar han i senga vår da,koser ei stund og sovner begge to. Jeg står opp i 9-10 tida og håper alltid at gullet sover en halvtime lenger så jeg får stellt meg.

og det gjør han noen ganger,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...