Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Hei ! ! gang her inne og jeg lure litt på hvor gammle dere var da dere fikk barn. Jeg var 33.5 da jeg fikk lille Marthine. Men nå er jeg 36 og vi tenker på å fa en til - men planlegger ikke å starte med å prøve før neste sommer dvs jeg er da 36.5 og vil da om vi er heldige ha fylt 37 kanskje 38 før barnet evnt kommer . Det er jo i min bok litt moden forelder.
Trollmora Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Førstemann kom 6 uker før jeg ble 37. Andre kom 6 mnd før jeg ble 40. Så med andre ord har du god tid hvis du bare planlegger to små. Ønsker du flere så er det jo bare å hive seg rundt )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Velkommen inn hit! Jeg synes IKKE du blir for gammel, om du er 38 år når du får en evt nestemann;-)) Her er det bare gamlinger altså;-))) Neida, vi er vel stort sett fra 35 og oppover. Jeg er 39 og fikk min nr 3 for 6 mnd siden (det har jeg igrunn fortalt på skravle til deg da;-) Jentene her inne er bare snille og gode mot hverandre, ingen hetsing, ingen trakassering, bare humor og støtte for hverandre:-) Nå planlegger vi å gå ut i november i Oslo, så om du bor i nærheten, så sleng deg med!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 32 når førstmann ble født og rakk å føde ca 7 uker før jeg ble 36. Velkommen til oss modne foreldre... Her er ingen gamle bare voksne.
Superlis Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 jeg var 21 da jeg fikk min 1. og 36 da jeg fikk 4.mann..
late Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg var 29 da jeg fikk førstemann og 34 da jeg fikk nr 3.
Natteravnen* Skrevet 8. oktober 2006 #7 Skrevet 8. oktober 2006 eg var 24 då eg fekk nr en og 37 når nr to kom.... lykke til, go for it!
Zeus' Mummy Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 Fikk gutten min rett foer jeg fylte 35. Ikke planer om flere. Saa glad jeg ventet med aa bli mamma, men naa er han midtpunktet og det beste som har hendt meg xx
mian Skrevet 9. oktober 2006 #9 Skrevet 9. oktober 2006 Tja......, jeg var nå akkurat blitt 41 når jeg fikk førstemann jeg da :-) Moden ja, og helt supert!
Karomamma Skrevet 9. oktober 2006 #10 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg var også moden førstegangs (og sistegangs...). Hadde fylt 39 da snuppa kom. Bare koselig
♥Snulder Skrevet 9. oktober 2006 #11 Skrevet 9. oktober 2006 "Umoden" med kull 1... hadde de tre første før jeg fylte 25... De 2 siste fikk jeg da jeg var 33 og 37.
Velve Skrevet 9. oktober 2006 #12 Skrevet 9. oktober 2006 Min alder når jeg fødte har vært 17, 19, 39 og 42......
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #13 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg var 38 når vi fikk vennen vår. Han er 4,5 år nå, og jeg har veldig lyst på en til. Må bare jobbe litt til med å overtale min kjære først. Gode tipd til overtalelse som menn biter på tas i mot med takk Jeg har i alle fall skjønt at menn er allergisk mot masing, så jeg prøver å holde meg unna den taktikken
Håper :-) Skrevet 9. oktober 2006 #14 Skrevet 9. oktober 2006 Ble mamma for første gang noen mnd før jeg fylte 42 - helt supert!
hypersusmor Skrevet 10. oktober 2006 #15 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg var 38 1/2 da jeg ble mamma for første gang og jeg håper vi kan få en til om ikke så alt for lenge :-))
bofseloffs Skrevet 10. oktober 2006 #16 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg var 18 med nr 1. 21 med nr 2 23 med nr 3. 29 med nr 4. 34 med nr 5. 37 med nr 6.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 10. oktober 2006 #17 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg var 26 da min førstefødte ankom, nærmere 30 med nr.to og nærmere 40 nå sist.... Neste gang er jeg????
Gla-mor Skrevet 10. oktober 2006 #18 Skrevet 10. oktober 2006 25 år første gang, 42 nå! Blir som å være fersking på nytt.
her@ Skrevet 11. oktober 2006 #19 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg var 17 da jeg fikk min eldste og 38 da jeg fikk min yngste. Stort spenn i alder ja:-)
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #21 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg var 21, 24, 26, 28, 30, 32, 34 og 36.
bofseloffs Skrevet 11. oktober 2006 #22 Skrevet 11. oktober 2006 Asterixa du har jo fått til det perfekte mellomrommet mellom barna. Var det mellomrommet jeg håpet på når jeg startet min mamma kariere. Hehe det ble ikke etter planen da.
AnnaLee Skrevet 12. oktober 2006 #24 Skrevet 12. oktober 2006 Har fått begge mine i voksen alder, førstemann to måneder før fylte 38 og sistemann kom da jeg var 41 1/2. Det blir garantert ikke flere :-)) Bør være litt forsiktig med å planlegge ned i detalj når man skal begynne og i allefall når nestemann skal komme når man blir litt opp i årene. Man blir veldig skuffa når tidsplanen ikke klaffer og man ender opp med å føle seg som en "sliter" med dårlig tid. Mitt råd ville nok være å droppe prevensjon og "la det skje", Lykke til :-))
Småbarnsmor og mormor Skrevet 12. oktober 2006 #25 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg var 21 år da jeg fikk mitt første barn, 24 da nr 2 kom, nesten 34 da nr 3 kom og 36 da nr 4 kom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå