Gå til innhold

18 mars?:)


*CN* Prinsen miiin<3

Anbefalte innlegg

Hei er her noen som har termin 18 mars, eller rundt om den tiden:)? hadde verte kjempe gøy å snakket med noen av dere å fått vite hvordan deres svangerskap er:) Dette er mitt første barn og er kjeeeeempe spent:) Kjenner ingen som er gravide nær min termin så hadde vært gøy:) kleem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 19. mars. Kan vel hende den blir justert på UL, men foreløbig er det den 19 som gjelder. Hvor bor du og hvor gammel er du? Dette er mitt første barn, så jeg er også veldig spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

Jeg har 18 mars..

Kjenner heller ingen som er gravid akkurat nå..Og det blir også mitt første barn..

Hvor kommer du fra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Jeg har også termin 18 mars. Å kjenner heller ingen som har termin rundt den tiden.

 

Jeg er fra vestfold. Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har foreløbig termin den 19. mars jeg da.

Skal på UL på fredag, så den kan jo bli justert.

 

Er vårt første barn, og vi gleder oss veldig!

Kjenner noen av dere som har termin samtidig liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er vårt første også=D Min termin blei justert på ul.. Er litt vanskelig å vite hva man skal kjenne etter ettersom det er første, men er ganske sikker på at jeg kjenner liv! Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har foreløpig termin 20 mars, men skal på ul til mandag, så får se om den blir justert da. Jeg bor i østfold, i nærheten av spydeberg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har termin med nr 2 18. mars,ja:-)

UL om en uke, mulig den blir litt korrigert. Bor i Møre og Romsdal, hva med deg? Vårspiren:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, var på ul i dag og fikk ny termin til 19.mars. er første barn og det blir en gutt :) var kjempe gøy å være på ul, han lå å suttet på tommelen. har ikke fått så mye mage, men litt er det nok. tror jeg kan kjenne han bevege seg avogtil, men er ikke helt sikker enda. er også kjempe spent. lykke til videre alle mann!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kjenner hvertfall noe som jeg tror er liv! hehe... er ikke så enkelt å skille de ulike bevegelsene i magen. Men jeg tror jeg kjenner liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...