mine små gull Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 stavanger her:)baby på 9 mnd snart kan legge meg te msn om du vil det:[email protected]
Bea- Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2006 har lagt deg te ingen andre fra stavanger? føle at det nesten isje e någen!
1stor1liten =) Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 hei.. e fra stavanger eg, jentå mi e sje baby lenger då.. hu e 17 mnd. om du har en mail adresse kan eg legga dg te msn, vil ikkje legga min ud her
inzaidaz Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 Jepp...er 23 år...har 3 barn under 5år...minstemann er 12 mnd, flytter til tasta om en mnd ) Hvor bor du??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå