Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Faen ta besteforeldre .. Er så utrolig sint og lei meg akkurat nå. Jeg og sambo har bgge barn fra tidligere forhold + et sammen. Mine foreldre er mest optatt med sine egne liv , mens foreldrene til sambo er mest optatt av datteren hans. Nå spurte jeg pent om litt hjelp til barnepass et par dager i skoleferien og joda de ville stille opp de (hans foreldre) og passe min sønn fra før . Helt til i dag !!!!!!!!! Da fant de plutselig ut at de ville ha jenta hans fra før også og da var det HELGA som var det greieste.. Det var da for fa.... ikke DA jeg trengte hjelp. . .De kan ALDRI ha gutten min uten å ha jenta hans der også . Og de spør rett som det er om ikke hun kan være med dem på turer ol uten at de inkluderer gutten min.. Jeg VET at de ikke er besteforeldre til mine (untatt minstemann som de heller aldri passer frivillig) , men de vet veldig godt at mine barn ikke har besteforeldre som andre barn har. Jeg blir så utrolig såret over at mine barn ikke blir innkudert på lik linje med datteren til sambo.. Spesielt når de vet hvordan det er.. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ .. Har bare lyst til å hyle høyt.. Skjønner de ikke at det er sårende ? Huff .. Litt godt å få det ut .. Ha en fin søndag , jenter
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg blir og drittlei av at folk ikke skjønner at besteforeldre ikke er interessert i å passe gud og hvermanns unger som svigerbarn drasser med seg inn i forholdet. MÅ dere knulle på dere unger med så mange forskjellige???? DET gjelder begge kjønn..
to jenter og ett gull i magen Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 kan ikke du anonym holde den store kjeften din igjen og svare ordentlig???? og HI, skjønner godt at du blir lei deg jeg:( det hadde jeg blitt og. men om de spør om å få låne deres felles barn så hadde jeg sagt:nei, ikke før dere kan behandle sønnen min på lik linje med datteren hans.
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Skjønner deg kjempegodt! Dette er jo forskjellsbehandling av barna og det er jo de det går utover...
xxx71 Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 I alle dager! Håper du bare er på besøk her på DiB og ikke har barn. .
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg forstår deg veldig godt! Barna bør behandles likt, uansett slektskap...dere er jo alle i familie nå. Syns at de godt kan stille opp når du ber om hjelp, og ikke "kaste ut" barnet ditt for å ta inn stesøsteren. Hva lærer de barna da?...at det er helt ok å forskjellsbehandle folk.. Stå på...HYL! Og du din dust som prater om å knuller på seg så mange barn...jeg er blitt alene med mitt barn, siden jeg ikke kan få flere barn med faren, er det slik at din lille hjerne mener at da skal ikke jeg ha rett til å få flere barn??? Du er så dum at jeg syns synd sånne som deg.
xxx71 Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 Helt enig med deg! Jeg har en stesønn, og to yngre biologiske barn. Foreldrene mine er veldig oppmerksom på å ikke gjøre forskjell, og det er jeg så glad for. Men egentlig syns jeg det bare skulle mangle. Syns det er usigelig trist å tenke på at mange voksne (dusten som svarte først inkludert) bare tenker på seg selv, og ikke tar hensyn til barnas følelser. Det er klart at barn senser forskjellsbehandling, og det er kjempesårt. Stå på HI!!!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #8 Skrevet 10. oktober 2006 Tusen takk for all god støtte jenter.. Merker godt at barna er det såreste punktet man har.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #9 Skrevet 10. oktober 2006 Utrolig umodent sagt anonym nr 2. Mannen min døde i bilulykke for 1 år siden. Hva mener du om meg da dersom jeg ønsker flere barn?? Håper virkelig ikke at du har barn selv for hvis du gir dem sånne verdier videre så er det skadelig for dem...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #10 Skrevet 10. oktober 2006 Til HI- Si fra til besteforeldrene at du ikke tolererer forskjellsbehandling! Og finn deg ei barnepike som kan passe begge dine små. OG---viktig viktig----- la samboeren din stille mer opp, høres litt ut som han ikke har barna alene så mye, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå