Gå til innhold

Når forteller dere det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Første gang, foralte vi det til familiene våres i uke 6-8. Mistet i uke 12. Da bestemte jeg meg for at neste gang skal jeg vente med å fortelle til jeg er kommet over den uka. For meg var det en veldig stor påkjenning at så mange visste at jeg var gravid, synes det ble verre av at de syntes synd på oss. Sist mistet jeg i uke 6 og ingen andre enn oss selv visste det. Jeg synes at det var godt at det bare var oss. Nå er jeg gravid igjen og vi har tenkt å vente til jul før vi forteller det til noen hvis det går bra denne gangen.

 

Jeg er student, så jeg velger egentlig min hverdag selv og slipper å tenke på å fortelle det på jobb.

 

Når du vil fortelle det,må du føle på deg selv. Tror det er mange som synes at det er godt at de rundt seg vet det hvis det mot all formodning skal gå galt.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt det til foreldre/svigerforeldre, søsken og bestevenninne!

Tenker litt sånn at hvis det skulle gå galt så er ikke det min feil og ikke noe jeg kan noe for! Og de nærmeste kan jeg dele alt med.

Men vil ikke spre det til hele verden før jeg er over 12 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortalte det til søstera mi + mine foreldre da jeg var 4+2 og søstera til min samboer fikk vite det igår da jeg var 5+6. Hans foreldre får vite det imorra (6+1). Ellers vil jeg ikke fortelle noe før jeg er over 12 uker, på jobben når jeg er ca 16 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette er skikkelig vanskelig å vite... Samboeren min mener vi bør vente dersom det skulle gå galt, men jeg har lyst til å fortelle det til noen av mine beste venninner... Så har egentlig bestemt meg for å fortelle det til tre av mine nærmeste venninner snart.. Så foreldrene mine, og søsken når det drøyer litt til... Spørs hvor lenge jeg klarer å holde det for meg selv! ;-) Får jo lyst til å brøle det ut til hele verden! :-)