Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Har et lite dilemma ang valg av navn, vi er litt uenig... eg har så lyst å kalle jenta vår Maria, men paps er litt uenig, så eg har tenkt litt på Marion, sia han syns Maria var for `vanlig`. Men det er litt vanskelig å bestemme seg, når en allerede har fått følelsen for et navn.... Noken som kjenner seg igjen?
Ronja65 Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Både Maria og Marion er flotte navn. Vår datter heter Thyra... Det var mye frem og tilbake før far i huset fikk i det stille sin vilje. Her var det de eldste barna som ikke likte navnet. Nå er Thyra 6 mnd gammel og alt er en vane. Ungene har godtatt det.... Maria er forresten et slekstnavn i min familie. Min mor, mormor, jeg og min datter har det som "ekstranavn" Dvs et navn som vi ikke bruker til daglig. (Hvilket ikke er uvanlig i Sverige, som jeg kommer ifra) Min datter bruker det noen ganger.. hvis det er mange Ida rundt henne.... Nemlig Ida Maria... Jeg kan love at hun selv i en alder av 16 år er veldig fornøyd med navnet sitt. Hun sier også at hennes ev datter også skal hete Maria:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå