Gå til innhold

navnevalg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et lite dilemma ang valg av navn, vi er litt uenig... eg har så lyst å kalle jenta vår Maria, men paps er litt uenig, så eg har tenkt litt på Marion, sia han syns Maria var for `vanlig`. Men det er litt vanskelig å bestemme seg, når en allerede har fått følelsen for et navn.... Noken som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både Maria og Marion er flotte navn. Vår datter heter Thyra... Det var mye frem og tilbake før far i huset fikk i det stille sin vilje. Her var det de eldste barna som ikke likte navnet. Nå er Thyra 6 mnd gammel og alt er en vane. Ungene har godtatt det....

Maria er forresten et slekstnavn i min familie. Min mor, mormor, jeg og min datter har det som "ekstranavn" Dvs et navn som vi ikke bruker til daglig. (Hvilket ikke er uvanlig i Sverige, som jeg kommer ifra) Min datter bruker det noen ganger.. hvis det er mange Ida rundt henne.... Nemlig Ida Maria... Jeg kan love at hun selv i en alder av 16 år er veldig fornøyd med navnet sitt. Hun sier også at hennes ev datter også skal hete Maria:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...