Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Hei , ett lite spørsmål , første utbetaling av fødselspengene kommer ikke de før babyen er født??? Eller er det noen som vet når disse pengene utbetales første gangen???
mgramm Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Fødselspengene begynner å løpe fra den datoen du går ut i permisjon. De utbetales 25 eller 30 i hver måned.
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Hva har man egentlig krav på. jeg er ikke alenemor, og har jobbet hele tiden...????????????
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Er det nødvendig å bruke opp alle spørsmålstegnene på en gang a?!
lille-my *mor til Agnes* Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Stalljenta; uten at jeg er noen ekspert på området tror jeg at vi som lever sammen med far til barnet og som har jobbet og opptjent rett til permisjon med full dekning (evt 80%) kan vente oss fødselspenger (kompensasjon for lønn) og barnetrygd.
*Lucia* Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 Da kan du velge enten 80% lønn eller 100% lønn avhengig av hvor lang permisjon du skal ha fra jobben. Gå inn på trygdeetaten.no På venstre side der finner du en link som heter " jeg skal ha barn" Der finner du mye info :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå