BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Gifta oss den 23.september, akkurat to uker siden, og bryllupsreisa er ogsaa gjort. Alt ble helt perfekt! Bryllupet stod her i Valencia. Hele slekta fra Norge var til stede, og vi ble nesten 100 gjester til sammen. Jeg var utrolig nervoes, og hadde daarlig tid, men var klar i tide da en soet Rolls Royce fra 1943 kom og henta meg og forlovern min. Vi gifta oss borgelig, med en nydelig sermoni i hagen der vi skulle feire. Heldigvis under tak, for det regna i massevis! Men det gjorde ingenting, for det ble en vakker stemning av det hele. Mannen min graat under sermonien, og vi holdt hverandre hardt i haanda hele tiden, og smugkikka paa hverandre og smilte. "Saa vakker du er" hviska vi til hverandre stadig vekk. Talen var kjempefin, og vi sa "JA" og fikk paa oss ringene, skrev under paa papirene, og gikk ned midtgangen sammen, under et regn av ris, roseblader og gledestaarer. Masse gratulasjoner og klemmer mens det ble servert coctail, og saa tok vi bilder. Saa gikk vi inn i lokalet og fikk servert deilig mat. Hummer og indrefilet, mangois og masse god vin og frukt. Saa spretta vi kaka og dansa. Vi hoppa over det med valsen, og dansa heller tett i tett til den foerste sangen vi dansa til da vi moettes. Brudebuketten ga jeg bort til svigerinna mi, som jeg har kjempegodt forhold til, og som flytta til Buenos Aires i forrige uke. Alle gjestene fikk en presang (spansk tradisjon) Ei fin haandmalt vifte til alle damene og en komplett flaskeaapner og flasketopp til herremennene. Saa ble det fest og dans til kl 18:00, og derfra dro vi videre til stranda, til et koselig utested hvor vi drakk sangría og agua de valencia. Kosa oss som bare det. Og pluteslig kom en mann og bad meg opp aa staa, og saa sang han opera til meg. Nydelig var det! Saa forlot vi festen sammen med forloverne vaare og dro hjem for aa slappe av litt. Vi fire skulle etter planen skifte og dra ut sammen og feire litt selv, men jeg ville ikke ta av meg den nydelige kjolen! Saa jeg skifta til behageligere fottoey, og saa dro vi ut og spiste sushi og drakk champagne! Det ble en flott ende paa en helt perfekt og uforglemmelig dag. Lykke til til alle sammen her inne, og takk for meg! (legger ut litt bilder under nicket mitt)
Alba44 Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Gratulerer så masse som nygift!!! Høres ut som dere hadde en helt fantastisk dag ))
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Gratulerer som ektefolk! Høres ut som at dere hadde en flott dag!
Gurine og gulla Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 gratulerer kjempe mye:) hørtes ut som en kjempe flott dag:)
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2006 Aaaa!!! Gratulerer!!!!!!!!!!! Du var nydelig!!! Saa koselig aa hoere om bryllup i Spania! Jeg bor i Barcelona selv, og vi gifta oss borelig, men uten sermoni. da. Hoertes ut som et kjempeflott bryllup!
jente,jente, ? Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Gratulerer så mye! Høres helt fantastisk ut. Måtte inn på albumet og smugkikke på bildene, og dere var kjempeflotte!!!
Dolla&Heidi&spire Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 Gratulerer!!! Høres helt nydelig ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå