*Afrodite* Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Fikk kontakt med en kjekk kar på møteplassen. Vi har sms-et i ca en uke, og han virket så interessert. Ville møte meg og ga masse komplimenter. Så plutsleig er det stille.. Har ikke hørt fra han på et døgn nå, så jeg regner med han mistet interessen. Jeg bor på vestlandet og han på østlandet så det var jo lang avstand, men han ville komme å besøke meg.. Uff, blir vel for dumt og patetisk å sende flere mld til han.. I dag skulle han reise hjem til Finland for noen dager. I helga var han visst på fest så kanskje han fant seg en dame der.. Jaja, rart at følelsene skal komme så fort enda vi ikke har møttes en gang, men han hadde så masse lurt på lager.. Like greit å glemme han med en gang.. Jakten får fortsette, hehe...
Snuppa! Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har hatt ett par sånne deppe perioder jeg også. Har møtt noen også syns de at det er for mye at jeg har 1 barn osv.... Men nå har jeg møtt en kjempeherlig fyr,så de finnes Man må bare ikke gi opp Lykke til til deg,vet hvordan det føles.
*Afrodite* Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg jeg har jo liten gutt da, så det er jo ikke umulig at det skremte han, men det sto jo i profilen minda..Nope har akkurat kommet i kontakt med en fra Bergen. litt nærmere det da..Hihi, kan ikke deppe for lenge heller..
Snuppa! Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Nei,det er ikke bra å deppe vet du Sønnen din er forresten like gammel som datteren min,hun er født 7 april 2005.. Morsom alder de er inne i nå da,men Aurora begynner å bli en liten ramp nå,hehe..
*Afrodite* Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2006 Det har vi to rampunger. Ikke vitsi å si nei får det går ikke inn..
Fam.Martinussen Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 hei.jeg er alenemor med to barn.et som blir 3 nå og en på fem måneder.er fra bergen, men bor på sotra.vil gjerne komme i kontakt med andre alenemødre i bergen.nesten alle venninnene mine er i parforhold.kan bli litt 3. hjul på vognen av og til. hvor i bergen bor du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå