Gå til innhold

Noen fra Vestfold?


Mikaela17februar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ifra Skoppum og har termin den 14 februar :)

Blir 23 nå i desember.

Blir nok pressing på tønsberg i februar på meg også ja =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at det er flere her fra Sandefjord,kanskje vi blir fler en 2 på neste treff??!!

 

Sommerfugl,jeg skal føde på Tbg sykehus. Synes det er litt langt til Skien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg er 24 år og bor i stokke. venter vårt første barn 10 februar. en liten guttebebis. skal føde på tbg sykehus. så koselig at det er så mange fra vestfold her=)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har erfaring med fødeavd. på Tønsberg fra før? Fikk min første på Ullevål, så jeg er litt spent.

 

Formen bra, jenter? I jobb?

Jeg jobber vanligvis fullt, men er sykemeldt noen dager pga kranglete rygg og en sinnsyk hodepine som ingen finner ut av :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sommerfugler:

du kan jo ringe til fødeavd. og bestille en omvisning. nr. er 33342550.

vi gjorde det og det var veldig greit. greit å vite hvor man skal gå på natten når hovedinng er stengt.

 

 

til dere andre fra vestfold:

Barnas Hus åpner på kilen området. rett ved siden av skeidar =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

 

Det er hyggelig med flere..når i februar har du termin?Jeg har også i midten av februar, 17.februar! Gleder meg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi vurderer faktisk på Skien. Har hørt delte meninger om Tønsberg, men bare positive fra Skien. Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da, nesten termin samtidlig! Tror kanskje vi skal føde i Skien vi da, hørt så mye positivt om Skien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, jeg blir 22 om ikke alt for lenge så vi er jo jevngamle...Jeg har ei lita jente i magen..gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har liksom ikke hørt om noen treff her i Sandefjord, men har ikke vært så mye på nett da! Ja, for meg blir det liksom det samme om jeg drar til Tønsberg eller skien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, er akkurat fylt 29, bor på Vear utenfor TBG og venter mitt andre sjarmtroll 2 februar. Fødte i TBG sist gang, og har ingen negative ting å si om selve fødselssituasjon der. Synes å huske at det var ei litt "rar" dame som jobbet på barsel, men det er jo bare å henvende seg til alle de andre koselige som jobber der... både gleder og gruer meg til den forestående "happeningen". Misunner dere førstegangsfødende egentlig. De første minuttene etter fødselen som nybakt mor er MAGISKE, og viktige å ta vare på. Håper det blir litt på samme måte denne gangen også. Vivian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

hei:)

venter første mann 11 feb 07. blir vist en liten gutt. skal føde på tønsberg sykehus. flere som sliter med navn? blir ikke enige vi:(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle dere som har svart.. bli med på treff i larvik i morgen da!! er for alle, og kjenner dere noen som er gravide, prøver, pappaer mammaer ta de med..

 

Send en mail til [email protected] om du kommer.. står mer om treffet på en link under her.. kan godt bare skrive dere på der også..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fant ikke linken jeg mulig jeg er fryktelig blond he he.. jeg er fra Larvik og har termin 28 februar.. Hvor og når skal treffet være ??

 

 

Cathy 26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...