Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Syns jeg leste et sted her at dere bor i Gamlebyen? Hvor hen da? Skal dere gå ned til City imorgen? Vurderer om jeg skal parkere oppi schweigaardsgate der, istedenfor parkeringshus m 50 kr timen, blir så dyrt! Søsteren min bor der, så jeg er litt kjent der.. har ikke så lyst å lete etter gate-parkering midt i byen!!! *skummelt*!!! Men hadde vært koselig å ta følge ned isåfall?!
PlussogLinus Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg bor på toppen av schweigaards gt! Og Camilla litt lengre ned. Klart vi kan ta følge. Kan sende deg nr mitt på mailen din )
PlussogLinus Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Da har jeg sendt mail til Monix82 adr
Camillamor&Lea:-) Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Heia:-) Jeg bor på harald hårådesplass hvis du vet hvor det er..?? jg regner med at Lena og jg møtes hos mg.. eller hva Lena? men du prater vel med Lena på msn så dere kan vel avtale tid og slik.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2006 Det er i rundkjøringen der det, er det ikke??? Håper på at jeg skal få parkeringsplass der jeg! Da vet vel du om det er mye ledig på dagtid??? håper det, orker ikke slite lenge for å få satt fra meg bilen, det er såååå pes!
Camillamor&Lea:-) Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 det er i rundkjøringen ja:-) det pleier å være litt ledig ja,om ikke akkurat har så i nærheten i hvertfall! når tenkte du å være har da? kan jo møtes i rundtkjøringen.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2006 hvor lang tid bruker vi å gå ned til oslo city da?? håper virkelig det er ledig inn den veien ved rundkjøringen, for er ikke så kjent i sidegatene oppover der!!!!! ;o)
Camillamor&Lea:-) Skrevet 8. oktober 2006 #8 Skrevet 8. oktober 2006 tenker vi bruker hvertfall 15 min el lenger. er jo ikke så lett og komme fram med vogn.. hehe.. bedre å ha god tid:) er nesten 100% sikker på at det er noe ledig;) bare si fra når du er der så kommer jg ut, bort nesten i rundkjøringen.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2006 Tja, hva m å møtes ti på halv ett ca?? Så har vi en halvtime til Oslo City! Det bør holde, he he ;o) Men har du en mail adresse, så kan vi gi nr våre over der???
PlussogLinus Skrevet 8. oktober 2006 #10 Skrevet 8. oktober 2006 Mulan!! Fikk du ikke mailen fra meg??? *føler meg oversett*!! ;-)
Camillamor&Lea:-) Skrevet 8. oktober 2006 #11 Skrevet 8. oktober 2006 har ikke så veldig lyst til å legge ut adr. men vil du legge ut din? så kan jg sende til dg og du til mg etterpå:-)
Camillamor&Lea:-) Skrevet 8. oktober 2006 #12 Skrevet 8. oktober 2006 føler du dg oversett:( hehe sender dg noen varme klemmer jg:P hehe...
PlussogLinus Skrevet 8. oktober 2006 #13 Skrevet 8. oktober 2006 takk vennen du er så go'! Sees snart! Tenker jeg er hos deg åtte. *klem*
Camillamor&Lea:-) Skrevet 8. oktober 2006 #14 Skrevet 8. oktober 2006 hehe.. takker, du ekke så verst selv:P da ses vi kl.8, gleder mg til å komme mg ut. *klemz*
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 8. oktober 2006 #15 Skrevet 8. oktober 2006 LilleRosa,hvem er du? Jeg er så nyskjerrig altså for jeg er ikke så god på nick.. Er du Lena???
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #16 Skrevet 8. oktober 2006 He he jo jeg har fått mailen!!!! Sorry at jeg ikke skrev tilbake, tenkte jeg skulle gjøre det når snuppemor hadde lagt seg, og nå sover hun. Men sender deg en sms istedet jeg!! )
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #17 Skrevet 8. oktober 2006 åh,de havner så rare steder de svarene her... grr.... var til LilleRosa da!!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #18 Skrevet 8. oktober 2006 du kan sende til [email protected] rar adresse, he he, men har laget en mail til som ikke er så farlig å oppgi liksom!! ;-) Bare lurer på, kjenner du og LilleRosa hverandre fra før, eller blitt kjent her?? Skal dere ut og gjøre byen utrygg nå eller? He he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå