Northernlights Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 http://vg.no/pub/vgart.hbs?artid=133295 opsie....Skal på jobb i natt, så dere får gjøre det uten meg,- men jeg tar det en annen kveld!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg tok opptil flere glass vin igår jeg;-) Siden Hannah ikke vil ha pupp lenger, så kan jeg jo drikke litt vin da:-) Må trøste meg selv litt.....synes jo det er litt trist at hun kun vil ha pupp bare til frokost:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå