Gå til innhold

Navn


roman - human

Anbefalte innlegg

Noen som har navnene klare. Vi har noen forskjellige, men vet ikke helt om vi noen gang klarer å bestemme oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bestemte navn på jenta vår sist. så denne gangen skal mannen min få bestemme (men jeg må få ett lite ord med i laget da...hihi) Navn som jeg liker er; Nicholas, Thea, Linnea, Ida sofie, Elise, Jonas, johannes, Alexander, Marcus, Timian,... kommer ikke på fler i farta.. Han liker bare Alexander og Thea..:( datteren vår heter Mai-Carina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss vi får ein gut skal han heite Elias (det er meksikansk tradisjon at den første guten får namn etter far, så han blir Elias den fjerde *hihi*)

 

Viss det blir ei jente har vi ikkje bestemt oss, anna enn at det må vere eit namn som funkar fint på spansk. Har Oda/Ada, Constanse, Amalia/Emilia, Aída og Eira på lista no, men den blir nok utvida etterkvart. Vi er ganske glade i dobbeltnamn då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kjøpte jeg en navnebok. Jeg er veldig interessert i navn og navnehistorie og nå som jeg snart er i min sjette uke var det jo på tide :-D

 

Jeg liker mange navn, blant annet:

Line, Marie, Elvira, Jenny, Elida, Silje, Fredrikke, Helene, Fryd, Fride, Lilje, Ester, Aisha

Martin, Marius, Erlend, Eskild, Gløer, Tobias, Teodor, Jesper, Aksel, Ask, Ravn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig har vi ikke begynt å tenke på det en gang.. Men jeg syns Alexander og Christoffer, Mathias er litt fint jeg da.. Men aner ikke..

 

Jentenavn er det så himla mange av... Men ett er jo Silje, Kristine, Emma, Thea og Lillan... Neee, vi får se.. Vi vordenede foreldre har jo dobbeltnavn begge to.. Så jeg aner ikke jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...