Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm.. det har jeg faktisk glemt å sørge for gitt:-) men takk for påminnelsen.....

Skrevet

Selvfølgelig:-) Har akkurat lest en herlig mail fra ei jeg er blitt utrolig glad i...... ønsker jeg kunne vært hos henne i kveld:-) *smaaaaaaaaaaask*

Skrevet

mmmmmmm...*smmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassk*

Ja, hun ønsker å ha deg hos seg også....;-)

Skrevet

Jeg begynte å bli litt bekymra for at du hadde dratt... Phu!! Du er her!!!!

Skrevet

Lurer på hva vi skulle snakket om:-) Begge er potensielle kranglere, så du får komme med forslag her:-) ps.. glad i deg!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hehe... Det tror jeg ikke er noe problem... Dessuten så hadde vi ikke rukket å snakke så mye....

Skrevet

Nei... vi får heller ta snakkinga når du er så sliten å trenger et lite pusterom:-)

Skrevet

Ok.. da snakker vi her inne også har vi heller vill og hemnigsløs sex når vi møtes igjen:-)

Skrevet

Det høres fornuftig ut... For i grunn så har jo vi veeeldig mye tid til å snakke... Men når vi er sammen, da har vi bare tid til å ha sex.... For jeg har så vanvittig lyst på deg!!!! Jeg er overbevist om at vi kommer til å ha vannvittig deilig sex!!! ; D

Skrevet

Hvordan tror du jeg skal klare å sove nå da??????????? Du har med å ta første og beste taxi opp hit med en eneste gang... jeg betaler regninga!!!!! sjåføren klarer det på ca 4 timer:-) glad i deg wildchild... tilbake til kranglesiden nå:-) *smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaask*

Skrevet

Ja, tilbake til krangle.. Jeg kommer med taxi..... Det blir deilig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...