Gå til innhold

Kan noen spå meg angående graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg er gravid men har bare fått negative tester. Hadde sist sex for 2mnd siden så om jeg er gravid så er jeg jo minst 2mnd på vei.

Men testene er negative. Enda så har jeg en klump nederst i magen å det strammer. Akkurat som forrige graviditet.

Kan noen "se" om jeg er gravid å hvor langt på vei jeg kan være?

Jeg er født 12-06.85

Håper noen kan svare meg, er så redd, kan ikke være gravid nå, passer veldig dårlig :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei...

pendelen min vil forsiktig ha det til at du er gravid.....

Skrevet

Takk for svar. Ikke at det var det svaret jeg håpet på men :(

Kan du se hvor langt jeg er på vei?

Skrevet

kødder du?? offff.. hvorfor er alle testene negative da? har tatt fem tester de siste 4 ukene å alle er negative..... kan du se hvor langt jeg er på vei?

Skrevet

pendelen min eri i hovedsakment tilå heale....

har ikke lyst ti lå misbruke den...

skal se om jeg får tid litt sienere i dag til å finne et svar til deg...

Skrevet

hei ta en blodprøve hos legen.. venninden min testet bare negativt. helt til hun fikk en positiv blodprøve test hos legen:) lykketil.. jeg fikk positiv test idag:)

Skrevet

oki takk. kan jo si at jeg har en datter på 1år fra før. som er født 08.10.05 om det hjelper noe.

Skrevet

ja skal ringe legen imorra så fort det åpner. Det eneste triste er at jeg ikke skal beholde så jeg håper jeg ikke er gravid.

Første gang jeg ble gravid testet jeg positivt etter at mensen var forsinka i 3 dager. Nå er den forsinka i 4 uker å tester fremdeles negativt. Skjønner ingenting.

Skrevet

uff.. ja da får man jo håpe at du ikke er gravid da. har selv gått igjennom 2 aborter så vet godt hvordan det er!!

Skrevet

Var begge provoserte? Off gruer meg så fælt. Vet at jeg må ta kirurgisk siden jeg garantert er over uke 9. Er redd for at jeg er over uke 12 også. Hadde aldri forstilt meg at jeg av alle mennesker kommer til å gjennomføre en abort. Jeg kan rett og slett ikke beholde dette barnet.

Skrevet

Hei:-)

Jeg får ikke opp graviditet no -så jeg håper dette stemmer siden det ikke passer for deg no!!

Lykke til!!

Skrevet

Jeg håper så inderlig at du har rett. Skal til legen imorra å få tatt en GU så jeg kan være 100% sikker.

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...