er det muuulig Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 jul????? guri gleder meg såå til jul jeg!!!! med to herlige jenter sammen med oss:-D og mannen som lager kalkun til oss på julaften:-) *juuule-stemning*
linda_82 Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Julestemning allerede?!? :oO Ikke stress meg da! Det er leeenge til jul enda, jeg har goood tid på å kjøpe mange julegaver og andre juleforberedelser. ) Ja, klart vi feirer jul. Jeg gleder meg også veldig! Det er så koselig, og særlig nå når lilletuppa er blitt så stor og vi ser hvor glad hun er. Vi pleier å spise middag og åpne gavene hjemme hos mine foreldre på julaften, og mine søstre og besteforeldre er også der. Kjempekoselig! Lilletuppa får noen små gaver under lille-juletreet sitt på morgenen også, som hun kan pusle med utover dagen, mens hun venter på de "store" gavene. ) Tror mannen min også synes julefeiringen er veldig hyggelig, selv om han ikke skjønner hvorfor jeg stresser sånn med vasking og pynting. He, he! ;o) Men mannen min lager ikke julemiddagen han da... ;o) Hvor er din mann fra? Det verste er at det faktisk ikke er lenge til jul. Det gikk opp for meg i går da jeg så en jule-reklame i posten. Og jeg som sa at jeg skulle begynne TIDLIG, og kjøpe litt julegaver etterhvert, slik at det ikke ble så mye i november/desember....ja, ja. Typisk meg det, stresse rundt i butikker de siste dagene før jul.
er det muuulig Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2006 er så typisk meg å være tidlig ute med julestemningen...for å ha null stemning i desember...helt til litt utpå lillejulaften:-) vi feira her hjemme hos oss i fjor...og skal det nå i år også:-D de andre årene har vi vert hos mamma...men er utroolig koselig å kunne gjøre allt på vår måte:-D spes jenta vår er 4,5år til jul...og så får vi jo en førjulsgave i november sannsynligvis...:-D ei lita tulle til:-D så jeg gleder meg ekstra mye til jul i år:-D baka de første julekjekksene her på lørdag kveld...men de blir nok ikke å vare helt til jul nei...gubben var overlykkelig:-D og ville gjerne at jeg skulle lage kokkos makroner også:-D gleder meg til å pynte med alle nissene og julelys+++ er sååå koselig:-D mannen synes også julen er koselig og gleder seg mye til å feire med begge jentene sine i år:-) mannen min er kurder fra nord-irak...din da?:-D
linda_82 Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 He, he! ) Ja, det er nok koselig å lage seg egne tradisjoner, og få gjøre ting på sin måte. Gleder meg også til å begynne å pynte...jeg skal prøve å pynte tidligere i år, for jeg er alltid oppe til langt på natt lille julaften og pynter. (pleier å pynte det store treet når lilletuppa sover, men hun er med på å pynte sitt lille og rommet sitt.) Er alltid mye jobbing på meg før jul, så jeg rekker nesten ikke over alt. ;o) Julekjeks er godt! Vi pleier å bake i desember vi da... hehe! ) Nå kommer nesten jeg i julestemning og... ) Min mann er fra Somalia, og der finnes det ikke tradisjoner med julefeiring. Pleier de å feire jul i Irak? Jeg mener å ha hørt at enkelte gjør det iallefall...eller det var kanskje i et annet land i nærheten? Der det finnes kristne også. Julefeiringen med tre og pynt er jo uansett mest tradisjon nå da. Tror ikke så mange tenker over det religiøse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå