lbhu Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Vet det er en tråd her inne på BIM som heter "Du vet du er gravid når du...". Tenkte vi kunne starte vår egen her inne, med våre tidlige opplevelser om at vi er gravide. Er kanskje ikke så mange som drikker lim, spiser avispapir eller sniffer bensin ennå, men vi kan vel gjøre et forsøk? Jeg begynner gjerne: Jeg tror jeg er gravid når jeg.... -sitter på BIM kl 21.15 en lørdags kveld -klemmer på puppene hvert andre minutt, bare for å kjenne hvor ømme de er -etter vi har spist en god og stor middag og jeg blander kjøttkraften med rømmesausen og drikker rett fra gryta -sjekker dopapiret ved HVERT tørk, og blir like glad hver gang for at det ikke er blod på papiret Det var litt fra meg:-)
lbhu Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 7. oktober 2006 Shit! Var nettopp inne på Bli Gravid og de har også laget en egen liste, så morsomt! Må bare si at jeg så dette etter at jeg postet denne tråden, ikke copycat, med andre ord:-)
Regnbuemor til 2 Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 - når jeg går av bussen altfor tidlig for jeg syntes det ristet litt vell mye i den! - når jeg bare ikke MÅ nyse. Da presser det så veldig der nede. - når jeg ikke tør kjøpe mer fleskepølse på nærbutikken. - når jeg legger meg klokken 21.30, og våkner klokken 10.00 og fortsatt er trøtt. - Når alle olabuksene for lengst er dyttet langt bak i skapet!
☆Pacific sunset☆ Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Du vet du er gravid når du: - sitter på BIM, DIM + babyverden og andre babyforum hver eneste dag og kveld - sjekker dopapiret hver gang du er på do - tisser hele tiden - er kvalm og synes det er helt ok hehe - småsulten hele tiden
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Eg veit eg er gravid når: - det stikk i brystvortene berre av å SJÅ på dei. - at nyvaska handduk ikkje lenger er behageleg å tørke seg med (den er så stiv og hard, au au auuu, brystvortene mine kjennes ut som dei skal dette av) - at eg får lyst til å kjøpe alle svangerskapsbøkene eg ser... - eg får lyst på noko å ete og to sekund etterpå har eg lyst på noko anna, og fem sekund etter det igjen har eg ombestemt meg igjen og har lyst på noko heilt anna.
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 Skal kanskje stå "eg TRUR eg er gravid når..."
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 Eg trur eg er gravid når: - eg sit på BIM ein mandags morgon, i pysjamas og ullteppe (frys litt) i staden for å vere på ExPhil-forelesning...
Diva Muffin Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 jeg begynner å mistenke jeg er gravid når: -jeg spiser dobbelt så mye som samboeren min, og blir fortere ferdig. -en og en halv liter brus kan gjerne forsvinne på en vanlig ettermiddag -jeg synes umåtelig synd på dyr som må gå ute i regnet -jeg får en enorm trang til å løpe bort til andre som har store mager og si jeg også er medlem av denne prestisjefulle klubben.. -jeg studerer barnevogner inngående -knuffer noen i en kø får jeg lyst å skrike "jeg er gravid, for faen!"
MammaiLarvik Skrevet 9. oktober 2006 #9 Skrevet 9. oktober 2006 .....griner av "Skal vi danse?" hver fredag........
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 9. oktober 2006 #10 Skrevet 9. oktober 2006 ... griner av kvitt eller dobbelt på NRK... bare fordi det er så spennende... ... spiser risengrynsgrøt til lunsj og middag annen hver dag ... blir kvalm av tanken på gul saft, biff stroganoff og sjokolade (!) ... blir fly forbannet fordi mannen min setter et glass feil i oppvaskmaskinen ... får dilla på brød med eple og gulost (anbefales!)
Cam_gutt_4_6 Skrevet 9. oktober 2006 #11 Skrevet 9. oktober 2006 Du vet du er gravid når: -Du må gå av bussen på vei til jobb for å kaste opp i en buss, og priser deg lykkelig over at det bare er 10 minutter til neste buss! (Så du kanskje kan ta neste runde på toalettet på jobben!) -Du har gledet deg til Thai-mat i 5 dager, og når du endelig får det, så kommer det rett opp igjen! -Når du går med glidelålesen i skjørtet delvis oppe siden magen er så stinn! -Og håper at genseren dekker det! Trives super-godt, jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå