Gå til innhold

Viking vintersko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man tak i Viking vintersko?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med at du tenker litt i den test banen til foreldre og barn? Har selv snakket med viking og de har veldig få forhandlere på akkurat disse skoene. De henviste meg til å ringe sportsforretninger...vceldig mange av disse fører viking, og kan hjelpe deg å få tak i slike sko.

Har forøvrig funnet viking sko på "den grønne skobutikk" men de hadde ikke de skoene fra testen.

Skrevet

Vi har kjøpt Viking vintersko til snuppa, str 22. De kjøpte vi på Eurosko. Det er ikke de som er med i testen på tv2, men de virker veldig gode. Koster 599,-.

Skrevet

Vi kjøpte også Viking GoreTex på Eurosko. Kostet 599,-. Er kjempefornøyd med de!!!!!

Skrevet

Jeg har kjøpt de Viking skoene som ble best i test på Gensen Skotøysmagasin på CC Vest. De hadde 6 par igjen i str 24 som jeg kjøpte til jenta vår. De kostet 700,-! Hun vil ha de på seg inne og ute hele tiden nå, selv om det er litt store. :)

Skrevet

jeg kjøpte et par på xxl, de kostet bare 300kr(!!), var heldig for jeg kom over et tilbud. Det var vel str 23, og de som var testet i F&B...Er ikke sikkert alle xxl butikkene har samme tilbud da, men de har mye som er billigere der...

Skrevet

Hei nikita-og "verdens nydeligste"

Var det nå nylig på xxl og var det i Oslo?

Skrevet

Fikk tak i disse skoene på Obs for kr 449,-. De hadde mange par igjen når jeg var der. Gode sko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...