Gå til innhold

Munnsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere fortelle her inne hva dere syns om munnsex? Ser dere på det som en helt naturlig del av sexlivet, eller er det noen her som ikke har det? Pleier de fleste ofte å ha munnsex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt naturlig så klart:-)

Skrevet

Har munnsex hver gang vi har sex, det er en naturlig del av sexlivet:)

Skrevet

De fleste har det ikke, av gode grunner. Et oppskrytt motefenomen. Og en myte at så mange har det, jfr. diverse spørreundersøkelser.

Skrevet

Oooh, hør på Frigide Frida!

Skrevet

Enda en som tror på alle mytene som serveres av dumme journalister. En som stinker fordi hun svelger mannens sæd. En som ikke skjønner at med munnen skal man kysse en annens munn, og ikke gape over kjønnsorganet. Horete, verken mer eller mindre.

Skrevet

Munnsex er helt normalt. Ikke en sykdom som ikke hører til. Om en svelger el ikke, får være opp til hver enkelt. Og man kan jo skylle munnen etter et godt sug/slikk..

Noe av det beste med vorspiel er jo munnsex.

Og hvis du mener den er bare til å kysse med, har du gått glipp av så meget.. Skulle hatt deg et skikkelig slikk du ;p

M

Skrevet

Jeg er enig. Jeg liker veldig godt munnsex, syns det er nydelig å gi min mann et langt og godt sug/slikk. Jeg storkoser meg når jeg gjør det. Men jeg kan nok forstå at en del ikke liker tanken på å suge kjønnsorganer. Men jeg er i alle fall blant de som liker godt å suge og slikke. Jeg syns det er nydelig å bruke god tid i blant på vorspiel ved å suge mannen min godt.

Skrevet

Æsj.

Jeg synes det er ekkelt - som et svar som kom over - så mener jeg munn er for kyssing, ikke for slikking og suging av kjønnsorganer. Jeg synes det er uhygienisk. Mannen min vil gjerne ha oral-sex, men jeg liker det ikke - så vi har det ikke. Jeg liker ikke å "få det heller". Synes det er ubehagelig.

Skrevet

Folk er forskjellige.

Jeg liker det ikke, verken å gi eller å få.

Skrevet

Godt at alle er forskjellige :-)

Jeg elsker å få, men gir aldri. Litt trist, for mannen min vil gjerne ha. Men jeg klarer bare ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...