Gå til innhold

Dere som har britax rømer babysafe plus. Hvordan monterer dere setet i bilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar dere sikkerhetsbeltet utenpå bøylen, eller mellom bøylen og setet, og har dere bøylen alltid oppreist stilling når dere kjører?

Jeg har festet den rundt bøylen hele tiden, det var slik fyren i butikken viste meg det, og det står ingenting om det i bruksanvisningen (med mindre jeg er blind)... ringte i dag for å forhøre meg og da sa han at man kunne feste selen som man ville, s lenge den var skikkelig bak, og man strammet over beina godt nok (hehe, jeg bruker hele kroppsvekten min for å stramme den :P)!

Hva gjør dere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

(Hei vennen til min hemmelige venn! ;o))

Jeg har også det setet... Fikk også beskjed om å feste beltet rundt bøylen... Har ikke tenkt på at det går ann å stikke beltet mellom bøylen og setet engang, jeg! :o)

Bøylen er både opp og ned litt ettersom, fikk ikke noe beskjed om at den måtte stå opp mens man kjører... :o)

Skrevet

Har alltid bøylen i oppreist stilling når vi kjører - har blitt en vane, så slik er det bare. Ellers har jeg ingen problemer med å stramme selen skikkelig over bena, for selene i bilen er faktisk så korte at de må tvinges på. Av og til festes den over bøylen, av og til ikke - kommer litt an på hvilken side i bilen setet står her..

Syntes setet var litt tungvint da vi først kjøpte det, men nå fungerer det greit, så... c",)

Skrevet

Hei

I bruksanvisningen står det faktisk at bøylen må være oppe når man kjører, i hvert fall i vår..... Og det er jo det enkleste og, for det er jo sånn man har bøylen når man bærer babyen i setet og...

Skrevet

Mener og at det sto at bøylen skulle være opp i bruksanvisninga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...