Gå til innhold

Hun sover SÅ godt i vognen ute;) herlig herlig herlig...;0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

normalt sover hun 3*30 min max før natten.. denne uken har jeg lagt henne i vognen utforbi døren bysset henne litt..

jaggu sover hun ikke mellom 1-2,5 time???!!! Jøss..;0)

Har funket hele uken!

Får vasket og støvsugd ryddet og tilogmed slappet av..;)

Aldri vært en *sovebaby* det er slutt på no ser det utfor..

*håper* jeg ihvertfall;0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og tenk på all den gode friske luften hun får :o)

Humlegutt har vært "uteligger" siden han var 2 uker og sover som en drøm :o)

Han har ennå ikke vært syk så humlemor liker å tro at det er på grunn av all den friske luften.

Lykke til med sovebabyen din!

Skrevet

Tihi, skulle vel egentlig ikke være anonym i dag jeg, men skitt la gå :0)

Skrevet

Dette har jeg oppdaget også! Tror hun synes det er godt å være varm på kroppen og kald i ansiktet. Hun ligger på saueskinn med dyne og forrige dagen hadde hun til og med på seg bamsedrakten sin fra hm. (det var 10 grader og surt). Vil veldig gjerne at hun skal sove ute, men bor sånn til at jeg ikke helt klarer slappe av når hun gjør det. Får ikke satt henne rett utenfor noe vindu e.l. (bor i annen etasje), så jeg har inngangsdøren åpen og babycall i vogna for å være på den sikre siden.

Apropo varm. I går sov hun på sofaen foran peisen med hodet godt inni bamsedressen sin (liker visst å ha noe over hodet når hun skal sovne). Da sov hun fra 17:30 til 19:00 og fra 19:15 til 21:30. Trivdes nok i varmen og med oss like ved. La hveteputen min i senga hennes så det var godt og varmt når hun skulle sove for natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...