Gå til innhold

Styrke immunforsvaret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei - livet mitt forsvinner i sengen. Er veldig lei av å være så mye syk. Regnet med at etter det vanseklige svangerskapet skulle jeg få dreis på kroppen min, men jeg befinner meg like mye i sengen nå som før. Har hatt ny runde nå, tredje gang jeg får over 100 i senkning på litt over en måned. Var ikke på sykehuset denne gangen heldigvis.

Men, hva anbefaler dere? Urteavkok av visne løvetann og vinger fra marihøner? Eller ett mirakemiddel fra helsekostnettsidekjøp fra utlandet? Jeg er med på hva som helst!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er slitsomt når det blir så mye sykdom. Men jeg anbefaler deg på det varmeste å bestille deg time hos homeopat. De jobber utifra DEG og ikke bare symptomene dine og går helhetlig til verks. Har kjempegod erfaring med dette her i huset, både store og små:-) Sjekk litt på nettet og finn noen du får en god følelse med - Lykke til!

Skrevet

Jeg kan også anbefale å prøve homeopat. Jeg har også gode erfaringer med akupunktur. Sørg for å få en skikkelig undersøkelse hos allmennlegen først, sånn at du er sikker på at det ikke er noe alvorlig galt. (Det ønsker forresten de fleste alternative behandlere).

Min erfaring er iallefall at så lenge det ikke er noe direkte galt i kroppen, så kan alternativ medisin absolutt være positivt!

Anbefaler deg å forsøke i alle fall!;o)

Skrevet

" Urteavkok av visne løvetann og vinger fra marihøner"

Du får sagt det du!

God bedring iallefall, og ta deg en tur til legen før du begynner med noe.

Skrevet

Hyggelig å se deg her inne igjen!!! Håper på å få se dere "live" snart også.

Selv er jeg på ingen måte noen helseprofet, men hadde en gang samme problem som deg. Ble hardt rammet av kyssesyken da jeg var 23 og ble virkelig liggende nede for telling nesten ett år. Etter dette fikk jeg alt som "gikk" innen nærmeste 10 mil..... Helt til noen tipset meg om Spektro. Er visst helt vanlige multivitaminer og mineraler, men tas lettere opp i kroppen enn andre preparater. I perioder hvor man er ekstra nede kan man gjerne doble dosen uten problemer (gjør det feks nå som Leonora gjør sitt beste i å spise meg tom for alt ;-)) Det fungerer bra for meg og anbefaler det gjerne videre. Verdt et forsøk!

Skrevet

Ville bare kommentere dette med opptaket av vitamin/mineralprodukter. Tror at de fleste multivitamin og mineralproduktene man får kjøpt i dag er optimale når det gjelder opptaksevnen. Det er anbefalinger som blir fulgt. Noen vitaminer og mineraler understøtter hverandre, og noen hindrer opptaket av hverandre. Derfor lages de fleste slik at styrken skal stemme for å gjøre opptaket optimalt. De fleste av oss kan ha godt av et tilskudd, spesielt når høsten kommer og vi ikke ser solen så mye, og kosten blir litt annerledes enn vår og sommer. Men når man har mange symptomer og sliter med diverse plager gjennom lang tid som Selma har så er det lurt som flere nevner å ta noen prøver og en sjekk hos legen, og så evt jobbe utifra det.

Ønsker deg lykke til:-)

Skrevet

Flink du, Klatten! Jeg er jo som jeg sa over ingen helseprofet og har ingen peiling på dette. Men du høres jo faktisk proff ut ;-)

Skrevet

En lang time hos lege med prøver av det som kan være (har du tenkt på stoffskiftet?)

For egen del har jeg vært hos fotsoneterapeut som også drev med akupunktur. Ble litt overrasket da hun spurte om hvordan det gikk med andre ting enn de konkrete som jeg var til behandling for og hadde snakket om.

Kosttilskudd er de anbefalte dosene er jo ikke farlig og det er vel noe mange oss kunne ha behov for innimellom.

Men først altså - få en skikkelig utredning av legen.

Skrevet

Enig i alt jeg + masse kos og klem av de hjemme. Noe du liker å drikke; og som du tror hjelper. Alt fra varm melk med honning til en konjakk. Stor god bedring klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...