Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 kan jeg også inn hit tro?? er 35år,(føles som 100 innimellom),fikk mitt 5 barn 8 september,og ble også mormor..7 sept.=0) savner noen å "sjabbe" med,som er i min alder....jammen meg noe helt annet å få baby nå enn for 10år siden..har liksom bedre tid.(men det snur vel fort) ser jeg har nesten samme nick som en annen.jeg kan godt bytte,hvis det skaper "forviklinger",hehe..har vært noen mnd på bim,men føler meg litt sånn bortkommen der nå.. sååå,er det her jeg skal plage dere med dumme spørsmål og lignende?? =0) god helg da.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Hei og velkommen inn hit til oss:-) Gratulerer med vel overstått - hyggelig at det gikk bra! Her har vi det utrolig morsomt og veldig hyggelig. Alle er snille og gode mot hverandre og intriger er vi igrunn lite interessert i (ref skravle:-) Så her kan du tømme ut det du skulle ha behov for, mange rause jenter og stor takhøyde har vi:-) Og behold gjerne nicket ditt du, jeg fikk vesla mi i april og du fikk i september, så det er nok ikke noe problem å skille mellom oss:-))
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 takker og bukker...=0) var ditt nick jeg tenkte på ja,heheh...hadde jeg vist du hadde det,så hadde jeg valgt annet da jeg ble bruker.men,jeg fikk en attpåklatt,så derfor..hehe.di nest minste er 10,5 år. jeg har savna noen å skravle med,så jeg leta,og fant.jippi =0) ble skremt av tullet innpå noen andre sider,og holder meg unna.... leser litt for det meste.her inne virker det veldig koselig,og jeg skal IKKE lage verken bråk eller intriger.er vel litt for gammel til slikt,hehe... da beholder jeg nicket da.mulig jeg putter inn navnet hans etter hvert,får se =0)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Moden???? Hallo!!!!!! Er det noen modne her???? Nei her er vi så passe barnslige, modne når det trengs og egentlig veldig koselige. Velkommen skal du være. Du fikk meg plutslig til å føle meg bittebittebittelitte granne gammel. Hmmm jeg er et år eldre og småbarnsmor.... Og du har rukket å bli mormor???? Ja,Ja jeg har rukket mye annet da... Men er det noe sted det er fint å være så er det her. Vi snakkes. Knerten ligger å våkner i sengen sin og nå høres det ut som om det ikke er noe gøy lenger.
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 kremt....eh...sorry...er slett ikke moden jeg,...=0) kall meg barnslig...hva som helst...men jeg er 35 i år,men slett ikke i oppførsel og sinn,,hihihiii... jepp.mormor...(fikk grå hår over natta,mener dattera mi..) starta tidlig jeg,og nå har også hun det.men guri meg så morro!!! arver klær vi,for nevøen er større enn onkelen =0) var IKKE meningen å få deg til å føle deg gammel....trøst deg med at jeg er den som skal føle meg som en fosil...mormor allerede....
Selma62 Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 Wow - gratulerer som mor igjen og som mormor ! Så gøy! Du har rukket mye og sitter med mye livserfaring - så velkommen til oss og del og delta!
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 takk takk =0) er morro dette ja. men mye erfaring? veeeel,jeg føler meg innimellom som førstegangsfødende,hehe...er så mye nytt,å ikke gjør ditt,ikke gjør datt nå i forhold til sist.så det blir vel jeg som stiller spørsmålene her =0) men jeg skal prøve å krype ut av "skjulestedet" mitt å delta.er litt "skummelt" ennå,men jeg kommer vel med et eller annet dumt en gang,haha =0)
Karomamma Skrevet 7. oktober 2006 #8 Skrevet 7. oktober 2006 Hei på deg, velkommen hit!! Og grattis som mamma og mormor! Her er det ikke mye skummelt, nei. Bare å skravle i vei her
Gla-mor Skrevet 7. oktober 2006 #9 Skrevet 7. oktober 2006 Flott sted å skravle på dette, for oss "tilårskomne". Vi er vel ikke mer modne enn vi føler oss, men merker jeg også som deg at det er litt annerledes på de andre sidene innimellom. Føler meg forresten som en fersking, for det er 16 år siden sist!!!
Urtete Skrevet 7. oktober 2006 #10 Skrevet 7. oktober 2006 Velkommen hit! Enig med Karomamma; her er det ikke skummelt, nei! Her har vi det så trivelig, så! )
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #11 Skrevet 7. oktober 2006 hei dere. tror nok jeg vil "henge" her.=0) føler meg allerede hjemme.blir jo så godt tatt i mot,og det er morro. har vært innom div steder,men .....tja....sier jeg. men her fant jeg jo noen i samme alder.utrolig rart å være småbarnsmor igjen.trodde jo jeg var ferdig med det,men der tok jeg feil.hehe....=0) ser at dette er en koselig gjeng,så jeg gleder meg til å skravle med dere.
her@ Skrevet 7. oktober 2006 #12 Skrevet 7. oktober 2006 Wow! Grattis både som nybakt mor og mormor:-) Og god helg til deg også:-)
Natteravnen* Skrevet 7. oktober 2006 #13 Skrevet 7. oktober 2006 Hei å gratulere både som mormor og mamma, sjøl fekk eg mi andre jente i August, storesøstra er 13.....- men det var heilt supert å bli småbarnsmor igjen! Skal virkelig nyte dette året! Redd for at tida kjem til å fyke av gårde, rart at vesla er sju veker alt. fysj så fort tida går.
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #14 Skrevet 7. oktober 2006 TAKK DU =0) har alt fra snaaart 18år,14år,og tvillinger på 10,5år.å den lille rakkern som er 1 mnd nå siden kl er over 24.00....tenkte på det i går,at tia har flydd jo.syns ikke det er lenge siden jeg var i lykkerus over å bli mormor,for så selv reise på sykehuset,dagen etter.=0) men jeg koser meg mer denne gangen.er ikke så mye tjas med småsøsken som maser rundt.(bare katta som hyler når knærten skriker,hehe)
her@ Skrevet 7. oktober 2006 #15 Skrevet 7. oktober 2006 He he, sånn er det her også. Skriker småen, så setter katta seg ved terrassedøra og hyler og vil ut:-)
Superlis Skrevet 8. oktober 2006 #16 Skrevet 8. oktober 2006 Velkommen fra meg og. Er ganske ny her inne jeg og ...men ble som deg godt tatt imot ,flott sted å være!Har også en attpåklatt eller attpåskatt som en venn sier,han ble født i april.Den nest minste her i huset er 8, de andre 13 og 14.
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #17 Skrevet 8. oktober 2006 takker =0)¨ her blir man virkelig tatt imot med åpne armer ja.utrolig koselig sted. attpåskatt ja...det var virkelig rette navnet =0) har store barn du også ser jeg.håper du koser deg like mye som jeg,hehe.er veldig annerledes med en liten en nå.mer tolmodig,mindre stress,og koser myyye mer enn sist.var hektisk med to premature,og to andre små som turna rundt. får prøvd meg litt igjen i natt.passer barnebarn...har glemt hvordan det var med to samtidig,men disse gutta får røska godt i husken min ja... her blir det ikke å sitte på latsiden nei,pjuh....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå