Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 I natt har jeg sovet, skal vi se......kanskje 1 1/2 time. Ikke pga Hannah, men pga at jeg spiste for sterk mat igår og ikke tåler det. Sambo skulle lage Fajitas sent i går kveld og hadde kjøpt Hot saus som han blandet i kyllingen istedet for vanlig....Jeg har altså sittet oppe på kjøkkenet og lest aviser, med halsbrann i 500 og tatt dobbel dose med syrenøytraliserende (går fast på det pga reflux) uten at det hjalp. I ren desperasjon drakk jeg 2 glass melk (noe jeg ALDRI drikker) og fikk litt mageknip i tillegg, men klarte til slutt å duppe litt.......Kan si at jeg idag er litt sur på sambo, for han vet dette fra tidligere at jeg ikke tåler det!!! Grrrrrrr............... og vi som skal på fest ikveld og greier, så kommer jeg med poser ned på knea og sur som en sitron - av mangel på søvn.........hm.....tror jeg må gå og legge meg igjen snart.....sikkert lurt å få noen timer på øyet. Så får han fikse alt som skal fikses, ha ha ha vi skal nemlig ha overnattingsgjester fra Sverige og det kommer til å ta tid å bane seg vei inn på kjellerstua;-))) Det får vel være straffen det;-)))
Selma62 Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Stakkar ... og med ....Imorgen skal jeg stå tidlig opp og lage 14 Creme Bruleè`er ... så vær forsiktig så du ikke bruker salt istedenfor sukker.
Karomamma Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Å neeeeei, stakkars!! Håper du koser deg på fest i kveld likevel, Attpåklatten!! Det hørtes så koselig ut og midt i blinken for søsteren din med et sånt party Angående refluks - mannen min har det og bestemte seg til slutt for operasjon. Han ble operert i januar og har vært helt fin siden. Han har sluttet med alle typer medisiner, spiser og drikker det han vil og bare koser seg. Han har fått et helt nytt liv, så operasjon kan virkelig anbefales!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå