-Petrine- Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Styr unna jordbær, kiwi og sitrusfrukter.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 Tusen takk for svar! Synes Nestle sinm frutti inneholder sa mange sorter på en gang..
Lilleh Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 Hvorfor ikke bruke de fruktpureene fra nesle eller hipp.. der er det få ingredienser.. jeg bruker de til å blande i grøten, og så får hun hipp sin pure med fullkorn som mellommåltid.. hipp har også en frutti med bare eple og pære
haenfindag! Skrevet 7. oktober 2006 #8 Skrevet 7. oktober 2006 Vet ikke noe om det i forhold til allergi å sånt... Men jeg lager bare eplemos eller pæremos selv - bare skreller og kutter i biter og koker opp, så moser jeg det med stavmikser eller sånn liten kjøkkenmaskin - Lillegutt syns i alle fall det er veldig godt...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #9 Skrevet 7. oktober 2006 Det var jo egentlig ganske lurt. Takk for tipset haenfindag!
allergibarn Skrevet 7. oktober 2006 #10 Skrevet 7. oktober 2006 Denne siden er kjekk; http://www.nestlebarnemat.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå