Tokatter_USA Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Snups (23 mnd.), Daddy og jeg koste oss i sofaen før leggetid, pratet og lekte, kilte og baste, og vi pratet litt om venner. Uten forvarsel fortalte jeg Snups at vår venninne Rebecca skulle få en liten baby. Hun stoppet opp og stirret på meg med åpen munn, klappet meg på kneet og sa: " Mamma? Bebis? Mamma? Bebis?" Hun har bare så vidt begynt å si en del ord, er opptatt av babyer og dukker, men jeg har aldri fortalt henne hvor babyer kommer fra eller noe som skulle få en sånn reaksjon fra henne. Hun så så håpefull ut! Jeg måtte nesten se på pappaen for å se om han tolket det på samme måte som meg, og han lo litt og sa at HUN var mammas baby. Han vil ikke ha flere, men han så det samme som meg. Kanskje litt ønsketenking fra min side, men det var slående, og overraskende. Kanskje vi er to mot én nå?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 I et demokrati er det vel sånn at flertallet bestemmer? Så da kan dere ta en "familieavstemming" , hvor taperen må bøye seg for flertallet. Lykke til
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 He he, vi blir ihvertfall flinkere til å tale vår egen sak når vi er modne - så jeg synes du skal ta deg noen flere samtaler med Snups jeg;-) Pappa klarer sikkert ikke motstå når det blir massivt trykk fra mor og datter;-)))
Tokatter_USA Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2006 Hehe - men akkurat nå taler hun mot: Ligger på kjøkkengulvet og hylskriker fordi det er noe hun ikke får lov til. Ønsker jeg meg virkelig TO sånne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå