Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 HIPP HURRA FOR SNULDER`N VÅR SOM IDAG FYLLER 38 ÅR! Ha en feiende flott bursdag!!! HURRA HURRA HURRA Klem fra Hannah &
phantomet Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Hipp, hipp....Hurra! Gratulerer med dagen Snudler! Håper feiringen blir en moden mamma verdig!!! Klem
hypersusmor Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg slutter meg til gratulantene! Hipp hurra for deg!
Karomamma Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Gratulerer, Snulder!! Håper du feirer skikkelig i dag og at du får masse kos og kaker fra kjæresten og småttisene
♥Snulder Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 Tuusen takk alle sammen - koselig å bli husket!! Har fått ny telefon... liten og rosa hihi.. , gullsmykke og bedårende "verdens beste mamma kopp fra ungene:) I morgen er en myye viktigere dag... Leah fyller sitt aller første år!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 Gratulerer x 2. Ha en fin dag i morgen.
Trollmora Skrevet 8. oktober 2006 #7 Skrevet 8. oktober 2006 Slenger meg på en grattis med vel overstått!!! ..og Grattis til ettåringen også )
Anonym i dag Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 Gratulerer med vel overstått bursdagsfeiring snulder, og Leah, var så opptatt med å feire bursdagen til Nikko at jeg glemte vist deg he he... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå