Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Ønsker dere alle en riktig så god helg. Ta vare på dere selv og deres kjære:-) Gjør en god gjerning og gi et fint kompliment til noen. Det varmer i hjertet deres, og i hjertet til den som mottar:-) Imorgen skal jeg stå tidlig opp og lage 14 Creme Bruleè`er - er det forresten noen som kan sende over et ekstra kjøleskap i den anledning? Skal på middag og fest i morgen hos søsteren min og gleder meg til det! God mat, gode mennesker, gode samtaler, gode viner og masse latter:-) Klem fra
Ronja65 Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Dere får ha en riktig fin fest. God helg til deg og de dine også:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2006 Takk for det! Kommer forresten 3 av dine landsmenn der imorgen - kjempetrivelige alle sammen:-)))
Ronja65 Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Flott de... :-) Svensker finns det overallt!!!!:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2006 He he, ja og vi nordmenn elsker dere,-))) Du vet, svensk er litt mer eksotisk enn norsk da:-) (med fare for å få noen på nakken;-)))
Ronja65 Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Hva!!!???. Nei du, her synes de norsk er sååååå fint. Det er ikke få ganger som folk har sagt til meg... ååå så nydelig dine barn snakker. Svensker elsker nordmenn. Svensker kan väre så fryktelig formelle og kjedelige, spesiellt i jobbsamenheng. Det er min erfaring.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2006 Wow, ja der ser du! Her går vi rundt et halvt liv og beundrer hverandre i smug;-) Ha ha ha ha......kan ikke skjønne at det er krig i verden jeg:-)
Ronja65 Skrevet 6. oktober 2006 #8 Skrevet 6. oktober 2006 Nei, du sier noe der. Var forresten og såg World trade center på kino idag. Har ikke helt bestemt meg for om jeg likte filmen enda. Det er jo lit skremmende at alt er sant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå