Gå til innhold

Nå er det over og ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

med pupping her i gården:-(

Hannah tar puppen aller nådigst til frokost, men jeg kan bare glemme det resten av dagen....så hun gjør akkurat som sin storesøster på 13. Da hun var 6 mnd var pupp helt uinteressant og samme hvor mye jeg prøvde, kom det altså ikke på tale. Og Hannah har overhode ikke tid til å ligge og spise, nei her skal vi helst sitte eller stå når maten inntas. Hun er like nysgjerrig som søsteren sin......sukk...her går jeg da rundt med store pupper fra BonBon;-) Vel......de slunker nok sammen om ikke lenge tenker jeg.....Men behagelig er det ikke, med puppen full og ingen baby som har tid:-) og pumpe meg orker jeg ikke begynne å styre med, kun for å lette på den verste sprengingen......Husker for 6 mnd siden, da strevde jeg med å få opp produksjonen, skal si utfordringene forandrer seg i utakt med tiden:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er lit trist når barna selv sier stopp. Min nr 2 var også ferdig med puppen i en alder av 6 mnd. Disse 4 april damene våres er jo aktive og redd for å missa noe. Heldigvis så har Thyra fortsatt stort intresse av puppen.

Idag så har forskjölelsen til go jenta blitt lit verre, snörra rinner og hun hoster stygt. Men hun virker på trots av det ganske ok.

Skrevet

Bestemte små piker ja:-))

Kjedelig med forkjølelse og snørr da! Hosten der hadde både Hannah og jeg også, men den går over etter 1-3 uker.....og det hjelper jo fint at hun tar puppen, mye fin medisin i den:-)

Skrevet

Ja. det tror jeg også. Marius fikk en ganske alvorlig astma, når han var rundt 6 mnd. Husker jeg prövde alt jeg kunde og få opp ammingen med han, da jeg tenkte det var fint, for sykdommen hans. Men han blånektet.. Tror ikke man får gjort så mye, hvis de först har bestemt seg.

Skrevet

Jeg har prøvd, tro meg:-) Morgen, formiddag, midt på dagen, hytt og pine, pumpet om kvelden om hun ikke har villet ta til seg, men neida! Hun begynner å vri seg som en liten kålorm, og blir skikkelig sint! Så fort jeg tar henne opp så gliser hun sitt bredeste smil! Må jo le litt også da....flasken er ikke noe problem, hun dytter den vekk om hun ikke vil ha mer og sånn er det med den saken. Lille bestemte værpiken min;-))

Men så lenge hun får i seg mat og drikke ellers, så er det ikke så farlig, det er tross alt det viktigste. Og kosete er hun alikevel, spiser gjerne på meg når hun skal kose.

Skrevet

Ettersom jeg er en bekvem dame av natur!!! Så tenker jeg, det går så lenge det går..... Ungene vokser opp allikevel. Den eldste jenta mi, fikk pupp i 3 mnd. Friskere person finns ikke, hun er alltid kun syk 1 dag... uansett sykdom.. utrolig. Hun er en liten og fortatt tynn dame, som aldrig har värt flink og spise.... Så hvordan hun kan väre så frisk er et under.

Men jeg koser meg veldig med ammingen, og satser på at det går en stund til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...