Gå til innhold

kjerringråd!!!!? Dere som vet kjønnet ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på alle kalenderne , den to av dem sier jenter ,en gutt. Prøvd gullring da gikk den frem og tilbake dvs en gutt. Hjertesalg på over 150 jente.

Trur litt selv en gutt. Noen som har barn å vet om dette har stemt eller har prøvd å vært på UL?. Får ikke vite kjønnet før om en mnd ...:-/.. artig å spekulere litt. Har liksom jente navnet klart da ,men blir gla uansett..

;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter gutt... på det kinesiske kartet stemte det, men ikke med gullringen. Der kom DEN rundingen fram... hehe.. Er ikke helt sant noe av det der tror jeg :P

Skrevet

Nei tror egentlig ikke noe på det ,men så er det at man gjør det egentlig litt. Sikkert fordi jeg er døds nysgjerrig! Samboern min holder på å bli gal. Ikke det at kjønnet spiller så stor rolle ,men gøy å vite.

Det kinesiske kartet her? Hmm jaja får vell vente en mnd til... Huff og huff.. Kankje ringen egentlig er omvendt?!:-P

Skrevet

Det er mange forskjellig måter med den ringen, noen sier jente er fram og tilbake og gutt er rundt å rundt å noen sier omvendt:s Så det blir jo litt 50/50 da;) Jeg får jente å jeg har hørt at mødre med jenter i magen ofte får mye kviser, fordi jentene visstnok skal ta i fra mor skjønnheten... hvis dette er tilfellet stemmer dette på meg, og hjerterytmen var også tegn på jente=)

Skrevet

hvor finner man dettan kartet henne egentlig??

Skrevet

Har hele tiden vært sikker på at det var en gutt på vei, og slik hadde jeg det med jenten min også da jeg gikk med henne. Ene kinesiskekalenderen viste gutt, den andre jente. gullringtesten har jeg ikke prøvd. Legen på ultralyd sa at det var blitt forsket på dette med hjertelyd og det stemmer ikke med kjønn.. Min gutt hadde 160 hjerteslag på UL. Vi så alle snoppen flere ganger, det var så gøy!!

Skrevet

med meg: ringen går i sirkel,er super trøtt,spiser masse frukt,vet ikke hjerterytme enda...små kvalm uten å kaste opp ofte! Har hatt litt urenheter i huden, magen høyt....så jeg vet ikke. ( ville ikke vite på ultralyd!)

Skrevet

Jeg får en gutt med hjerteslag på 144 (sist det ble sjekket) og ringen svinger fra side til side, det som derimot ikke stemmer er det kinesiske fødselskartet, som viste jente.

Skrevet

Jeg har drømt to ganger at det blir ei jente. Brukt en pendel, og den sa at jeg skulle få jente. Og senere på ultralyden sa jordmoren at det så ut som ei jente! Blir nok litt paff om det kommer ut en gutt, haha!

Skrevet

De kinesiske kartene finnes det mange av, og de er forskjellige alle sammen, men den på babyverden, eller hvor det var, viste jente på meg.

Vi venter en gutt....

Hjerteslaget er på 137, og på gutter ligger vel de på fra 120 til 140 har jeg hørt, så det stemte da:)

Og ringen dingler fra side til side........Og det betyr vel gutt?...Jo,d et gjør det.:)

Lykke til...

Skrevet

Vi venter gutt.

Kun den kinesiske kalenderen har stemt på meg.

Jeg var inne på den siden hvor en kunne teste og da fikk jeg 95% jente 5% gutt... Og det var med ALLE kjerringrådene...

Skrevet

Jeg tror alle kjerringråd og kinesisk fødselskallender er bare tull. Jeg har fått vite på ultralyd at jeg venter gutt. Hadde også sex på eggløsningsdato, og da er det størst mulighet for gutt. De aller fleste kjerringråd sier derimot at jeg venter jente. Av 18 forskjellige sier 11 at jeg venter jente, og 7 at jeg venter gutt. Tror nok vi må stole mest på vitenskapen her.

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...