Ranveig R Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Guten vår er rett over eitt år gamal, og no tenkte vi å begynne med pute til han. Han ligg alltid på sida og søv, så eg synest han får "knekk" i nakken. Kjøpte juniorpute (40x60cm), for babyputa var jo aldeles flat. Når begynte dåke med juniorpute? Synest liksom den såg litt "voldsom" ut, men den blir jo omtrent heilt flat når ein ligg på den...
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 pute???? hehe,.... ;o) har ikke tankt på pute jeg.... ;oD snuppa er 11,5 mnd og ligger og på siden.. kanskje de får en knekk i nakken!? hmmm... ;o)
*Mustang Sally* Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 De skal ha pute fra fødselen av. Lillegutt er nå 1 år og har begynt med junior pute for noen mnd siden. Fikk beskjed om pute fra sykehuset og hs.
Ranveig R Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2006 Det er frustrerande at ikkje helsepersonell oppdaterer seg, og at det ikkje blir gitt like råd over alt. Då guten vart fødd fo(samtidig som din) sa dei at han IKKJE skulle ha pute, men kanskje det er endra no. På helsestasjonen seier dei framleis at vi skal vente til 1-årsalderen.. Ikkje rart ein blir forvirra :-/ Men då prøver vi i alle fall med juniorputa når eg har fått vaska putetrekket. Takk for synspunkt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå