Gå til innhold

Nickoline!!!


Regnbuemor til 2

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på noe! Jeg er i følge babyverden 5+5 i dag. Stemmer bra for da får jeg X+0 den dagen hadde IKM. Men i dag fikk jeg på min side her beskjed om at jeg var i min syvende uke. Disse flotte uketrådene du har laget, hvem hører man til. Er jeg uke fem eller sju?? Veldig bra initiativ forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er også 5+5 på babyverden i dag:)

lurte på det samme- da jeg var inne å skrev litt på uke 5 innlegget- slo meg etterpå at det kanskje var på 6 jeg skulle skrive?

 

men du regnbuemor? hvor sier de du er i uke sju?? hadde vert fint å si jeg var så "langt" på vei- lyst at ukene skal gå litt fortere jeg:)

 

men når har du termin da?

 

vettu, først hadde jeg beregnet termin til 7 juni, siste mens første dag var 31 august- men jeg brukte eggløsningstester denne mnd, og eggløsning ble 10 /9 og ikke 14 /9 som terminkalkulatorene estimerte.. Jeg fikk festeblødning fredag den 15- og det skjer jo ikke en dag etter eggløsning- så da har jeg justert på terminkalkulatoren, og tatt utgangspunkt i eggløsningen- blitt noen dager lengre på vei da:)

 

Så da ble det 5 juni.. men,,, det er jo bare to dager forskjell-- eggløsningen er jo fire dager forskjell....

 

ikke til å bli klok av... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at dere er forvirret :-) Kan vi ikke gjøre det sånn at en skriver under den svangerskapsuken en er i.... som står på bim. Har lagt ut et eget innlegg om det, for det er sikkert flere som lurer! :-)

 

herreguderdetsant? - Når du er 5+5 på veg, er du 5 uker og 5 dager.... men i din 6 svangerskapsuke! Synes selv det er litt innviklet og vanskelig å forklare, men ta f.eks at vi er i det 21 århundret selv om det er år 2000. Og jeg er i mitt 25 år, selv om jeg ikke fyller 25 før om 1 mnd. Forstår?! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Det er mulig jeg er på viddene her;( Hadde siste mens 23. august, varierende syklusser, positiv EL test 9/9. Inseminasjon 10/9. Jeg ser at den "timeren" her på bim så i dag (eller i går) gikk over til 7. Og to dager etter er jeg X+0! Hmmmm???? Har termin 3/6-07. Det er altså her di sier sju. Jeg skal sjekke ut dette mer. Skal nok finne ut av det.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at du er 5+5 med termin 5. juni. Siden du vet når du hadde el, er det det eneste som teller.. Ikke syluslengde og når du hadde tr sist. Det er da du ble befruktet! Du kan se selv inne på babyverden.no og søke termindato etter unnfangelse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du herreguderdetsant! Nå har jeg rettet opp i dette. Jeg har regnet og ordnet veldig. Jeg innbiller meg at unnfangelsen skjedde 10/9 da vi insminerte. Puttet det inn på babyverden, og vips, jeg har termin 5/6, og er i uke seks her på bim. og er fortsatt 5+5. Forrige gang tastet jeg inn siste mens og endret syklussdagene til 30. Når jeg så litt mer på den siden da så sto det at befruktning hadde innrtuffet 8/9. Det går jo ikke. Men i og med at jeg på min side hadde skrevet termin 3/6 så trodde jo bim at jeg var i uke 7 da. Det passer med de to dagene med avvik! Da ble jeg klokere i allefall. Og jeg får foreløpig gå gravid to dager til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da har vi termin samme dagen jeg og du da regnbuemor:) (liker nicket ditt forresten)

 

Og til nicoline, tusen takk, føler meg litt klokere på disse dagene og ukene nå:) er 5+6 idag, og det betyr at i morgen går jeg inn i min 7 uke:) ikke sant? men i morgen er jeg 6 uker på vei.. Stemmer?

 

men regnbuemor- du vet jo når du ble befruktet- dagen etter el..

 

vel, vi safet og hadde oss hver dag fra, jeg vet ikke, 5/9? og helt til 14.... ikke godt å si hvilken dag jeg ble befruktet... men el testen ble positiv den 10 og jeg mener å huske den var positiv 11 også-- det vil si, ingen av dagene var den knall positiv- slik det står den må vere for å kalle den positiv- men alle de andre dagene var det bare en strek- disse to dagene var de to streker, men svakere var den en kontrollstreken... hm, hm,,

 

finner vel ut på ul tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...