mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 der tok jeg dere på fersken tenker jeg...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Nei, ikke jeg! Men jeg er helt sjokkert for jeg har vært og lest inne på Skravlesiden og maken til en gjeng med drittunger skal man lete lenge etter! En som kaller seg Turbo Tarzans mamma har visstnok påtatt seg å lede årets heksejakt! Tenk om hun hadde brukt like mye tid og engasjement på egne barn - og latt andre ha sine egne meninger......hm.......noen mennesker ser verken egnes eller andres grenser altså!!! Måtte bare få det ut for jeg ble rimelig provosert av hennes massesuggesjon der inne!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2006 Kan jo si at "vår" Nancy Drew blekner litt i forhold. Liker meg bedre her jeg.
lifa og Eline Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Nei, har nemliog akkurat nå laget ikke mindre enn 3 paideiger. skal ha lunsj besøk i morgen og da skal dte serveres pai og salat. Derimot har jeg hørt på salmer til alle tider på nettradioen, der eer det så mye flott musikk. Nå får jeg vel se å rydde opp etter meg og tømme oppvaskmaskinen.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 He he, ja ikke sant!!! Kanskje det er sånn at når man modnes så blir man klokere, rausere for andres meninger, snillere osv osv.....kan egentlig fortsett i det uendelige;-) Er så glad jeg er moden jeg:-)))
hypersusmor Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har ikke sett på Skavlan, men derimot vært på quiz (en hobby må man jo ha). Jeg skal imidlertid se Sopranos om noen minutter, ble helt hektet i fjor sommer, da jeg så alle sesongene på DVD. Frem til da hadde jeg ikke sett noen episoder på TV. Men, jeg så Skavlan og Maria Bonnevie på tur rundt Sognsvann forrige søndag, teller det?
Karomamma Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 Å heldige hypersusmor som har vært på quiz!! Nå ble jeg kjempemisunnelig!! Så ikke på Skavlan vi heller. Vi hadde en kamerat på besøk - god mat, god vin og kortspilling med gutta. Jeg tapte og min kjære vant Ja ja, da fikk han i hvert fall revansj for forrige helg da bjeg slo dem noe dugelig ned i støvlene, he he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå