Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Har noen bestillt bord? og hvor mange er vi som helt sikkert kommer???
PlussogLinus Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Vi kommer ) Jeg og/eller Camilla kan sikkert ringe å bestlle bord. ) Men hvor mange blir vi..? står vel sånn ca oppsumert i en annen tråd.. *går og leter*
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2006 har du sendt mail en gang til LilleRosa? )
Trine & co Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 Vi kommer vi, møter opp klokken 1250 utafor hovedinngangen til Oslo City, gleder oss:-)
frøken~synge~vil Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 Vi kommer også, også tror jeg jeg får med en eller to til som ikke får skrevet seg på
Camillamor&Lea:-) Skrevet 7. oktober 2006 #8 Skrevet 7. oktober 2006 jg kan ta og bestille bord jg hvis LilleRosa ikke allerde har gjort det?? da blir rundt 10-12 stykker?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 7. oktober 2006 #9 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg er litt i ammetåka her jeg,men hvem er hvem her egentlig hehe? Mulan vet jeg ikke var på forrige treff,men var du der LilleRosa? Camillamor husker jeg hvem var,det samme med Heidi og ehhh,jeg er så dårlig på navn:( Hun med lille William:) Og Lena,Trine og Tine.... Var vi noen fler da? Beklager hvis jeg har glemt noen,men jeg er gullfisk... =)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 7. oktober 2006 #10 Skrevet 7. oktober 2006 koselig du husker meg, da, lisa! marita og william kommer ikke, for de er på besøk hos moren til marita! men hun sa hun skulle være med nestegang igjen da=)
Camillamor&Lea:-) Skrevet 8. oktober 2006 #11 Skrevet 8. oktober 2006 ville bare si at jg har bestilt bord!:-)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 8. oktober 2006 Supert!!!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå