Gå til innhold

OSLO TREFFET PÅ MANDAG!!!


Mulan - Og to søte trollunger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen bestillt bord?

og hvor mange er vi som helt sikkert kommer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi kommer:)

Skrevet

Vi kommer :o) Jeg og/eller Camilla kan sikkert ringe å bestlle bord. :o)

Men hvor mange blir vi..? står vel sånn ca oppsumert i en annen tråd..

*går og leter*

Skrevet

har du sendt mail en gang til LilleRosa? :o)

Skrevet

Vi kommer vi, møter opp klokken 1250 utafor hovedinngangen til Oslo City, gleder oss:-)

Skrevet

Vi kommer også, også tror jeg jeg får med en eller to til som ikke får skrevet seg på;)

Skrevet

jg kan ta og bestille bord jg hvis LilleRosa ikke allerde har gjort det??:)

da blir rundt 10-12 stykker?

Skrevet

Jeg er litt i ammetåka her jeg,men hvem er hvem her egentlig hehe?

 

Mulan vet jeg ikke var på forrige treff,men var du der LilleRosa?

 

Camillamor husker jeg hvem var,det samme med Heidi og ehhh,jeg er så dårlig på navn:( Hun med lille William:)

Og Lena,Trine og Tine....

Var vi noen fler da?

 

Beklager hvis jeg har glemt noen,men jeg er gullfisk...

 

=)

Skrevet

koselig du husker meg, da, lisa! marita og william kommer ikke, for de er på besøk hos moren til marita! men hun sa hun skulle være med nestegang igjen da=)

Skrevet

ville bare si at jg har bestilt bord!:-)

Skrevet

Supert!!!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...