lifa og Eline Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Må bare si det hun er blitt stor ikke størrelse men i alder. Lurer litt på hvor de siste 8 mnd. egentlig har tatt veien, nåe jeg tenker tilbae husker jeg ikke lenger på hvor liten hun var når hun ble født ( var ganske gjennomsnitlig) og hvor slitsomme de første 9 ukene var. Men det er jo det beste med dette det som er slitsomt i øyblikket huskes ikke etter noen uker.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Gratulerer med 8 mnd! Hannah ble 6 mnd her om dagen og det er jo faktisk et 1/2 år!!! Helt vanvittig hvor fort tiden går, og det rare er at jo eldre jeg blir - jo fortere flyr den!?! Underlig det der:-)
lifa og Eline Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2006 Husker når Eline var 3 mnd. da syntes jeg hun var blitt så stor, lurte da på hvor stor hun ville bli når hun ble 6 mnd. jeg har slutett å tenke slik nå. Vi får bare nyte tiden så godt det lar seg gjøre.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Ja, leve i nuet og nyte her og nå:-)
hypersusmor Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Gratulerer med 8-månedersdagen. I dag er det 5 måneder siden vår lille pode ble født. Synes det har vært fem deilige måneder, litt vektbekymringer innimellom, men ellers har det bare vært glade dager.
Ronja65 Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Ja, er det ikke utrolig hva tiden går fort:-).
Karomamma Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 Grattis med dagen!! Synes også det var "i går" vi fortsatt hadde baby i huset, men nå er hun allerede 16 mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå